Gå til innhold

Bare visst alt skal gå skeis..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer er jo på sjøen tett opp til terminen..kommer hjem 6 dager før terminene..og jeg da med mine raske fødsler..skal jaggu meg bli spennede hehe

Hva visst det værst tenkelige skulle skje?

Fødselen begynte og kanskje t.o.m vannet..og jeg rekker kun å bare prøve å skaffe meg skyss og ikke barnevakt..

Hadde de da hatt muligheten til å tatt seg av mine to på 6 og 9 år da

De har en annen far, så hadde jo sikert fått han til å hentet de etterhvert..men jeg brukte altså 2 timer på sist fødsel..så ikke godt å si hva jeg kan rekke i en sånn situasjon hehe

Bare noen tanker jeg gjør meg altså.

Skal jo så klart prøve å gardere meg på best mulig måte de 2 ukene før min samboer kommer hjem da..itilfelle noe sånt skulle skje..

Min familie bor ikke her engang..hans bor vel 25min unna meg..barnefaren til de to eldste ca 15 min unna..så er ikke bare og bare å vente på de hell hehe

Er heldigvis enda tidlig på vei, så jeg har god tid å planlegge dette her hehe

Noen synspunkter her?

Dette er mere for å starte en diskusjon og om noen har råd i en sånn trassig situasnjon..jeg kjeder meg litt hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom deres far bare bor 15min unna, kan de ikke være alene den tiden tror du?

Har du en venninne som kan komme og overnatte hos deg den siste tiden mot termin?

Dersom disse to ikke er et alternativ, prat med sykehuset om de har noen alternativ for disse to dersom du må ha dem med..

Skrevet

trur godt di hadde klart å sitte på gangen i føden m ei bok el. så hadde sikkert en barnepleier eller jordmor kommet ut og sett til dem av og til, det er jo bare snakk om et par timer

Skrevet

joda kunne sikkert vært alene ei lita stund, men spørs hvordan de hadde reagert på alt likssom..og hvor fort barnefaren kunne ha plukket de opp.

Men hadde ALDRI dratt ifra de på natta/sent på kveld..da måtte de nok bare blitt med hehe.

Mere bekymra for å få skyss tidsnok jeg :)

Men jeg krysser alle fingrer og tær at den ikke kommer ut før samboeren min er kommet hjem :)

Mine er såpass store, og vet hvordan en baby kommer ut osv hehe..så de hadde sikkert greid å sittet på gangen evt på et venterom til noen hadde kommet å hentet de :)

Alt ordner seg, bare de slipper å være jordmødre hjemme hehe

Skrevet

det går ann te å ta taxi, med rekvisisjon betaler du ikke så mye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...