Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 lillegutt er skikkelig skvetten og mørkredd for tiden. Det er "dummelt" ute og han hyler over gulvene, løper og sier "skynd deg". Jeg tok ham inn i senga i dag og sa "det finnes ikke spøkelser, lille venn". Han svarer med trillrunde og knallblå øyne. "JO, MAMMA; Det pins føkelse!!!!!" He he... Han er jo overbevist selv da!
dritgrei hei hei! Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg tror på ham jeg... De små ser mye mer enn vi ser, for vi vil ikke se dem. Kanskje jeg har sett for mye på "åndenes makt"... ;-)
Travelmor Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 He,he. Det er jo riktig dummelt ute nå i mørketida.. skjønner godt at han løper fort forbi alt det skumle. De små har god fantasi og fanger opp andre sanseinntrykk enn vi voksne. Jeg kan være temmelig mørkredd selv, men har kommet meg litt med alderen. Men jeg slutta ikke å se under senga før vi fikk rammemadrass...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Dumle ting finnes overalt.... Men som regel er det et tre man ser skyggen av eller en annen naturlig forklaring. Som da jeg hørte av "noen løp på loftet" vårt her om dagen. Vi har jo nybygget hus da, og som mannen min sier til Storebror: Vi bygget ikke inne noen monstere her, det er jeg helt sikker på. Men over til loftet.... Det viste seg at det bare raste snø fra taket...... Men hvis han nå ser føkelse så får vi håpe at det var Casper..... Han er jo så søt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå