Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Vet man skal kjenne minst ti spark om dagen, men jeg har en veldig aktiv baby i magen. Er det et godt tegn, eller kan det være at h*n er stresset for noe? Er i uke 24 nå. Kjenner det mest når jeg ligger, da er det fest der inne, men også når jeg sitter. Har det ikke så lett selv om dagene, kan det ha en sammenheng? Litt bekymret..
2+1=gøy* Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Hei. Da jeg var på ul var krabaten veldig aktiv, og legen (eller hva han var) sa at det er alltid et godt tegn med mye liv Bare nyt det. I mitt første sv.skap hadde jeg en veldig aktiv jente i magen, hun var aktiv etter fødselen også. Nr to var mye mer rolig i magen, og de første fem mnd etter fødsel var hun også veldig rolig, før hun plutselig våkna ordentlig til liv og ble like aktiv som storesøstra Bare nyt det!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Aktiv baby i magen er ofte aktiv baby når den kommer ut også =)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Hei. Jeg må si jeg lurer på det jeg også. Det er 10 år siden sist, men kan ikke huske på at det var sånn liv i magen under svangerskapet. Dette er mitt 3. Er 24 uker på vei, og har kjent liv siden uke 16. Skal dette fortsette så blir jeg både gul, rød og blå innvendig før jeg blir ferdig ja:-) Det er så ille at jeg får ikke sove om natten lenger. Kan ikke huske på at det begynte så tidlig, at man ikke fikk sove om natten. I slutten av svangerskapet ja. For 2-3 uker siden så sov babyen samtidig med meg, for da var den aktiv hele dagen. Men nå tror jeg ikke den sover i det hele tatt. Har så mye kynnere også. Hadde det for 10 år siden også, det begynte rundt denne tiden, men ikke så ille som dette. Får ikke begynne på jobb eller, de er redd det begynner med falske rier som går over til fødselsrier.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Kjente også tidlig, enda det er første gang. Jordmor trodde ikke på meg, men jeg vet 24 uker nå jeg igså, en livlig lite en der inne! Godt at det er "normalt", har lurt litt på det. Men det er jo bare helt fantastisk å kjenne at det er noen der inne!
Nancy Drew Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 vet i hverfall at om du er så stresset at det påvirker babyen så vil han ikke sparke.... så jeg velger å tro at det er bare sundt tegn... Nyt kontakten du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå