Gå til innhold

Jeg her inne??? iiiiik!!

snoopy81+tigergutt+plomma ツ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg føler meg helt "hjemme" her... Hadde mensen 30. november, og sluttet med ppillene da. Har hatt sex så og si hver dag etter dette... Og går å venter på at TR skal komme. Vet at det kan ta en stund før den blir regelmessig, men har merket en noen symptomer:

- mye mer utflod

- såre brystvorter ( står rett ut)

- stikkninger helt nederst i venstre side av magen

Så kanskje TR er rett rundt hjørnet? Eller kan det være noe annet???

Noen her som har hatt det lignende? Man blir jo helt kokkelimonke av å gå rundt å tenke, føle etter og lese alt som står her! :P

*snoopy81*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Så utrolig spennende!! Du har jo veldig lovende symptomer. Har du tatt en test da? Den kroppen er god på å lure oss med symptomer, men håper at dine symptomer betyr at du er gravid! Masse lykke til!:)

PS. hvis du ikke er gravid, så kan symptomene skyldes at kroppen skal "komme til seg selv" igjen etter pilleslutt. Men håper som sagt at du er gravid:)

Skrevet

Hei! Du har i hvert fall mange symptomer på en graviditet, så la oss håpe det stemmer da :)

Men, når man har blitt prøver, så kjenner man jo litt ekstra etter, og da kan man nok "innbilde" seg litt også!

Krysser fingrene for at du har en liten spire der inne!!

Skrevet

Oj, ja det er ganske klare symptomer på graviditet, du får ta en test:-)

Lykke til!!

Skrevet

ja, jeg vet! Men vet ikke om jeg tørr å ta en test. hehehe... Går å venter på TR, men litt vanskelig å vite når den skal komme. Så jeg går vel egentlig bare rundt å piner meg selv... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...