pops;) Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 dumt spm kanskje... men hvordan lager dere den? Har ei på 3 som tisser seg ut hver dag...opptil 7-8 ganger om dagen. Har lyst å prøve ut den ideen.. men vet ikke hvordan jeg skal lage den. Har noen ideer?+
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Her er det slik at sønnen min ikkje sover heile natta i senga si. Han får eit klistremerke når han har sove heile natta i senga si også får han premie etter 5stk, skal øke til 7stk nå når detta arket er ferdig. Han blir 4år i mars. Når han har 5 så får han ein liten ting, har kjøpt pakke med 5 bilar på leikeplaneten. Så kvør gong ho tissar på do så kan ho få to klistremerke men eit blir borte hvis ho tissar på seg?? feks og ein premie når ho har klart så og så mange.
Gjest rufusa Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har brukt klistremerker og glansbilder som belønning for ulike ting! Funker fint det!
(0_o) Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 da jeg jobbet i barnehage hadde vi et skjema hvor vi klistret gullstjerne for hver gang de husket å gå på do eller si ifra når de måtte sa vi fikk hjulpet dem, med påfølgende belønning når et visst antall stjerner var oppnådd:) det hjalp også å minne de på at de store jentene og guttene gikk på do sjøl, og huske å spørre om de måtte på do ofte. men det var i hvert fall stas med stjerner.....
pøber´n & je Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Har du sjekket henne for UVI? Om dette har kommet etter at hun ble tør. Om hun har drevet sånn hele tiden siden bleien ble tatt av, hadde jeg nok satt den på igjen.
pops;) Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 Har sjekka det for ei stund siden, men vurderer å gjøre det igjen. Ho slutta med bleia i sommer, men har holdt på sånn i over en mnd nå. Ikke lett dette nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå