Gå til innhold

Hjelp! Sjokoladekakekrise!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...ikke fullt så dramatisk men...

 

Trenger hjelp til å tyde et glasur spørsmål. Her er da teksten:

 

"...Pisk mykt smør og melis til luftig smørekrem..." Lurer på om jeg skal smelte smøret eller at det bare skal være mykt slik det står, men synes det blir lite fuktighet da, skal være 350g smør, 150g melis 2dl kakao og kun 5 ss melk....

 

Ikke akkurat bakemester, men fikk så lyst på kake i natten:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal nok bare være mykt

Skrevet

Smøret skal være mykt, ikke smeltet.

 

Høres ut som en grei oppskrift det der

Skrevet

Takk for hjelpen:)

Skrevet

Takk snille damer...nå lukter det godt her:) *sender dere et stykke også*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...