juddellihuddelli Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hehe...ikke fullt så dramatisk men... Trenger hjelp til å tyde et glasur spørsmål. Her er da teksten: "...Pisk mykt smør og melis til luftig smørekrem..." Lurer på om jeg skal smelte smøret eller at det bare skal være mykt slik det står, men synes det blir lite fuktighet da, skal være 350g smør, 150g melis 2dl kakao og kun 5 ss melk.... Ikke akkurat bakemester, men fikk så lyst på kake i natten:)
pøber´n & je Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Smøret skal være mykt, ikke smeltet. Høres ut som en grei oppskrift det der
juddellihuddelli Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 Takk snille damer...nå lukter det godt her:) *sender dere et stykke også*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå