Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Ta en titt på denne videoen! legg også merke til at farten er 50 km i t. http://www.tryggtrafikk.no/Norsk/Trafikksikkerhet/Barn_i_bil/filestore/Barnibildittansvar320x240.mov
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 I helvete, kan du ikke dra med deg denne propagandaen inn på skravle da! Hvem faen bruker bilsete i hele tatt, som jeg skrev tidliggere, spar pengene å drit i å ha med ungen!
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 haha, morro du angelica eller hva faan du heter! Jeg skriver hvor jeg vil hen!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Her bør du helst ha litt å skrive om også, i motsetning til andre steder jeg kunne nevne.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Åhhhh fy faen.... hva er grunnen eller hensikten med å besudle kranglesiden med denne antibakovervendte barnestolpropagandafilmen da!!! løp ned på motorveien å lek heller vennen:-)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 *gjeeeeeesp* denne "debatten" er mulig mer oppbrukt en "Reima er best".
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Ja jeg ser jo det og ta i mot svaret med hode hevet da og slutt og oppfør deg som en desperat mor som ikke får nattesøvn pga hva andre gjør.
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2008 Jeg driter i hva andre gjør egentlig sålenge jeg selv gjør det jeg mener er best og sikrest for mitt barn. Grunnen til at jeg skriver dette her er at jeg synes det er skrekkelig å se hvordan det kan gå med barn som sitter forovervendt og vil da at andre skal se det oxo.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 kan du ikke ta med den jævla barnestolen din inn på skravlesiden eller et jævla barnestolforum!!! mine unger sitter ikke i barnenstol i det hele tatt:-)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 He he ja da bør du ta turen innom å se på vaksineoffre og bruke hode da eller? Du gjør det du mener er best, andre gjør det de ønsker,
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Åhhhh faeeeen... du er alenemor fra Trondheim:-) Sorry... her skal vi jaggyu diskutere barnestoler vennen:-.)
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. januar 2008 Hehe! Så nå ble du liksom fløtepus nå da!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 litt ja!!! ikke si det til noen... kan ødelegge ryktet mitt her inne:-)
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. januar 2008 Okey, så du ønsker å plassere barnet ditt utryggt i bilen(dummeste jeg har hørt). Andre har gitt meg et inntrykk av at pågrunn av barnets oppførsel og spying i bilen må de ha setet forover fordi det er forstyrrende når de kjører.
EnMamma Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 Denne debatten blir ikke oppbrukt før vi blir like flinke som svenskene. Det finnes ikke noen grunn til at vi ikke kan bli det. Informasjon er flott, det er stadig noen som lærer noe nytt :-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #17 Skrevet 7. januar 2008 Bruk beina! Så slipper dere å bli så feite! Late helveter!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #18 Skrevet 7. januar 2008 Skaff deg jobb din anonyme trygdesnyltende barnevognsterrorist, så du får råd til å kjøpe bil og at vi mannfolk slipper å se på at du spaserer rundt med den stygge, velbrukte og billige saken som ser ut som en hjemmesnekkra Ola-bil og som du kaller vogn:-)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #19 Skrevet 7. januar 2008 Å dævven! Jeg som plasserte 2-åringen min på vanlig bilpute her om dagen da....skulle en runde oppi bøgda....la meg se......jo han er her fortsatt...JA det er et MIRAKEL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå