Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Vi har tenkt oss til syden i mai, å har veldig lyst å prøve Kroatia! Hvor er det best å reise da? Vi reiser med snuppa som da er 4,5 år! Der ser såå fint ut:)
mayaya Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Av de stedene jeg har vært der, likte jeg best Dubrovnik. *sukk*
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Hvordan er det der da? Stort/lite, barnevennlig? Er det ikke sandstrender noen plass i Kroatia?
prins220506prinsesse260408 Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 anbefaler kroatia på d varmeste!!et fantasisk sted!anbefaler øya brac,med byen bol med en av kroatias fineste strender slatni rat,husker ikke om d var sand eller små stein strand men den er bare fantastisk!!!ca 1 time med båt fra split.
snowstorm73 Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Søstra er gift med en fra Sibenik, de har bygd feriehus der. 6 mil nord om Split, deilig i mai/juni. Ikke fort varmt.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Min mor og hennes klubbvenninde var der i fjor. Dem var i Brac eller hva det nå heter. dem trivdes iallefall veldig godt der nede :-)
yvve73 Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Har ikke vært der før, men vi har bestillt tur dit til sommeren. Vi skal til Porec. Skulle visst være barnefamilienes favorittsted. Men sikkert en haug med andre fine steder der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå