Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg er nesten ny her.hehe. er det mange her som har prøvd lenge eller? vi har prøvd i 22pp nå. begynner og bli litt lei. hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben. Da har vi vært prøvere nesten like lenge da.

Vi har vært prøvere i 20 pp.

Når har du ikm denne mnd da? Har dere fått noe hjelp eller prøver dere bare på egenhånd ennå?

Skrevet

Velkommen hit!:) Uff, det må være tøft å ha prøvd så lenge. Håper det klaffer for dere snart! Fortsatt masse lykke til med prøvingen:)

Skrevet

hei lille jente. jeg venter ikm 24 januar. så det er en stund til. vi har vært på utredning og ikke noe galt. men jeg har ikke el så jeg gikk på pergo i desember, et lite håp om at jeg var gravid i des. men det var jeg jo ikke.hehe.men når har du ikm da?

Skrevet

Vi var til spesialist i desember, min mann skal levere en test på fredag, og etter det blir jeg satt på kur.

Er ganske lettet over at vi får hjelp nå. Virker ikke kuren etter 3 mnd blir vi satt på prøverør.

Kanskje jeg har vært så lettet over at vi får hjelp at jeg har slappet av denne mnd og blitt gravid ;o)

Har ikm på torsdag, så jeg er litt spendt nå. Har hatt masse stikking i magen den siste uken.

Men nå fortjener vi begge å bli gravide, det syntes vist de andre her også. Kjekt å få støtte fra dere.

Skrevet

okey. så bra da. ja vi begge fortjener det nå. ja takk for all støtte dere. det er det visst mange som trenger. hehe

Skrevet

Hei! Så på ett annet innlegg at du har gått på p-sprøyta.. Det har jeg å nemlig og lurer på hvor lang tid før du kom inn i syklus igjen. Dette er min første tr og den kommer lissom ikke igang skikkelig. Fikk p-piller for å starte syklus ettersom jeg sluttet i nov på sprøyta. Sist jeg sluttet på sprøyta ble jeg gravid ganske fort så håper det gjelder nå å men må vell belage oss på opptil 2 år.... huff..

Skrevet

åååh.. håper det klaffer for dere snart.

Det er så utrolig fortjent!!!!!

Skrevet

hei carro. jeg slutta på sprøyta i mars06 og fikk ikm i juni06. så det gikk ikke lang tid. derfor jeg ikke har blitt gravid er jo fordi jeg ikke har el. hehe.men har ei datter på snart 4 år da. hehe

Skrevet

tusen takk 08baby. jeg håper det snart er vår tur. hehe

Skrevet

Hei hei:) takk for svar.. Jeg slutta vell ikke på sprøyta i nov men den gikk ut da så håper jo at jeg snart er klar:)Vi prøver på første og er kjempe spente begge 2!! Håper det klaffer for deg i januar da!Koselig å ha ei lita jente i hus så man tenker på litt andre ting underveis da:)

Skrevet

ja det er litt deilig at jeg har henne ja og tenke på noe annet. får håpe det klaffer for alle sammen snart. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...