Gå til innhold

OPPLEVELSESGAVE!!? HJELP:O)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ca 1 mnd så fyller mannen min år. Har så lyst til å gi han en opplevelsesgave, men hvilken? Er det noen som har noen ideer? Snakker ikke om kino el. hotelltur, men noe skikkelg spennende. Finnes det noen som arrangerer slike ting?

 

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rafting er hvertfall kjempegøy syns jeg =)

Skrevet

tja har jo fallskjerm da (eller strikkhopp) Vet du kan få opplegg der de filmer og greier...

 

Ellers synes gutta paintball er kult da..

Skrevet

Tusen takk for svar, begge to!

 

Kanskje paintball hadde vært noe, ja!

 

Hm, det må sjekkes ut...

Skrevet

Til min 30 års-dag fikk jeg et hopp i fallskjerm. Jeg kommer aldri til å glemme den gaven, det er helt sikkert. Utrolig kult! Se på fallskjerm.no for info.

Skrevet

Du kan også sjekke www.armydays.no

Det er sånt for tøffe gutter... ;)

Skrevet

-Glemte å skrive at det er på Gardermoen da... Så dere bør jo da ikke bo altfor langt unna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...