Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Okei, nå har jeg fulgt historien din om sønnen din med rusproblemer, og det er ingen tvil om at det er sørgelig at helsevesenet funker så dårlig her i velstandslandet Norge.Jeg synes det er viktig og tøft gjort at det er noen som er åpne om slike ting, så all støtte til deg så langt:) Men samtidig har jeg bitt meg merke i at du er veldig opptatt av de som ikke er enig med deg i dine valg og de annier som spyr ut av seg usakelige kommentarer og meninger. Hvorfor gidder du å bruke energi på det??? Det er vel litt av grunnen til at det er mange som mener at du er oppmerksomhetsyk. Så jeg vil vel egentlig bare komme med et lite tips: Bruk energien din på det positive i det at du er en såpass åpen person. Spre erfaringene dine og frustrasjonen din også andre steder enn her på kranglesiden. (Jeg vet jo ikke om du allerede gjør det, da...) Det er viktig at Helse-Norge får opp øynene sine for hvordan det faktisk står til rundt omkring, for det er helt tragisk!!!! Ellers vil jeg ønske sønnen din lykke til. Får håpe han får den hjelpen han trenger:)
Cat.68 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er vel egentlig ikke opprørt over de som ikke er enige, men blir lei over måten enkelte tar seg til retet å presentere de på. jeg har en vanskelig dag idag og har brukt dette for å få ut innebygget frustrasjon noe det har vært utmerket til. Takket være engasjement fra meg og noen andre gode hjelpere fikk vi om fredagen ordnet et opplegg for ham, noe både han og vi gleder oss til. Den største frustraasjonen over dette legger jeg faktisk i rustjenesten (og tru det eller ei) hos vennene mine utenfor dib hehe. Jeg synes også det er drøyt å skrive at det er jeg som er oppmerksohetssyk når det er Annie som starter flest innlegg. Men uansett har de klart å drite seg ut så nå lar jeg det stå for seg selv. Skjønner at du mente vel med dette innlegget ,men med dette skaper du bare enda mer oppmerksomhet rundt meg . Men takk for støtten.;o))
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Så flott at han får hjelp:) Jeg mente ikke at JEG synes du er oppmerksomhetssyk, men jeg forstår at enkelte tror det. Jeg tror nok ikke dette innlegget har noe betydning når det gjelder oppmerksomheten rundt deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå