Gå til innhold

Det er kansje en idiotisk tanke........men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad jeg fikk en sønn!!!!!!!!!!!!!! Har alltid ønsket meg en gutt. Føler d er så stort med en sønn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var takknemmelig for at barnet var velskapt jeg.. stolt uansett om det var en gutt eller jente ;P

Ikke idiotisk.. men gammeldags og rar tanke...

Skrevet

og jeg er hysterisk happy over å fått to jenter. så bra at vi begge fikk akkurat det vi ville ha.

Skrevet

Og jeg er glad jeg fikk en datter:)

Men det viktigste er at hun er frisk.

Skrevet

Skal love deg at du ikke sier det samme etter 4 sønner:-)

Skrevet

hmmm.. jeg har fire sønner..

Skrevet

Jeg ga meg etter 4 gutter, ser du har fått til noe annet:-)

Skrevet

hehe,ja hun kom snikende gitt:))

Skrevet

Etter to gutter er det ca. 20 prosent sjangs for at neste blir jente (vet ikke hvor jeg har hørt denne prosenten), men da må det være en

mini, mini, minimal sjangs å få en jente etter fire gutter:) Bra jobba:)

Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg fikk jente. Jeg har altid ønsket at jeg i det minste skulle få èn datter. Nå er hun på en måte "i boks", hehe.

Da legen fortalte at det var en jente husker jeg at jeg kjente en enorm glede og tenkte at det inerst inne var det jeg ønsket meg. Jeg hadde liksom ikke turt å tenke tanken mens jeg ennå ikke viste hva jeg fikk, dårlig gjort mot en eventuell gutt liksom:p

Når det er sagt hadde jeg sikkert vært strålende fornøyt med en gutt også.

Skrevet

nemlig!

det er det vi får plassert på brystet som er det eneste rette. uansett kjønn. :)

Skrevet

ja,man blir glad for de barna man får.

ble like "forelska" etter hver fødsel jeg i allefall:))

Skrevet

Jeg er så glad jeg har en sønn!!!!!!!!

Og en datter !!!!!!!!!!!!!

Jeg og sambo snakker ofte om hvor utrolig heldige vi er som får oppleve begge kjønn :-)

Skrevet

Jeg er glad for alle tre barna mine jeg=0) Har begge kjønn, og om alle tre hadde vært samme kjønn, hadde jeg driti en lang en i!

Alle er forskjellige, og jeg elsker dem for nettopp det!

Skrevet

Hehe, jeg tenker at tre barn er et fint nummer. Men jeg må ærlig innrømme t tre jenter høres mye bedre ut en tre gutter. Og til dere som har fire! Litt imponert der ja.

Skrevet

De bortskjemte mammadaltene du har avla frem med den innavla odelskalven fra innerbøgda er sikkert greie de:-) hei vennen:-)

Skrevet

Men når jeg tenker meg om.......tre tennåringsjenter........*svelg*

Skrevet

Ha ha kun EN????

Herregud du kan ikke annse det som stort før du seirer med over 3!

Skrevet

Jeg synes d er så stort at jeg fikk en sønn først. Min førstefødte er en gutt!! D er jeg stolt av! Ønsker meg ikke jente om jeg fikk velge selv, ønsker meg to gutter til!!

Blir selvfølgelig like glad i ei jente mn ønsker meg veldig flere gutter!!

Ikke noe hån til dere som har jenter men det er på en måte ikke lov å ønske seg kjønn, det er forbudte tanker. Jeg må si jeg tenkte veldig på d før jeg fikk vite kjønnet at jg håpte sånn d var en gutt!!

Jeg er så stolt!!! Synes d er så stort at min førstefødte ble en gutt!!!!

Sikkert en gammeldags tanke som ei nevnte her..menmen....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er lov og "ønske seg" kjønn, jeg er forøvrig glad jeg har en av hver!

Men når jeg leser om alle som sliter, og har venninder som mister, gang på gang på gang, så er jeg igrunn sjeleglad for at jeg i det hele tatt har barn!

Det viktigste er ikke kjønn, eller om de er "velskapte", det viktigste er at de er ønsket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...