Gå til innhold

HAH.. fant easywalker sky til 2500 på ei amerikansk nettside :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

... morro!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk å legge på frakt, moms og toll også da :o)

Skrevet

Med JetCarrier kan du sende en 10 kg pakke * fra USA levert hjem for 485 kroner, dette er inklusiv tollgebyr, dvs ingen skjulte gebyrer.

å denne vogna e 9 kg.....

Skrevet

Okay, det visste jeg ikke. Men momsen må du allikevel betale da.. og det blir jo 750 kr ca på den vogna. Men aner ikke hvor mye de koster i Norge jeg da :o)

Skrevet

Det er ikke toll på barnevogner/barneutstyr fra utlandet. Men moms må du betale da..

Skrevet

tru kor mye momsen kan komme på??

fant vogna til 2000.-

så 499 i frakt ink gebyrer.. skal ikkje komme moms da eller? uanstt spart 2000.-

Skrevet

Hva slags side bestiller du fra??

Skrevet

har ikkje bestillt.. sitt å sjekke ut forskjellige amerikanske sider.. fant først til 499 dollar, så til 449 dollar.. trur kanskje ikkje eg finn det billigere, men best å sjekke.. kan jo hende det e salg der å :-)

Skrevet

fant den komplette med bag, sportsdel å alt til 490 dolar... under 2500 NOK!!! herregudkor mye billigere det e i USA...

Skrevet

Nb. De amerikanske forsendingene, går ikke bare på vekt, men også på størrelse. Og så må du lege på vekten av emballasje.

Skrevet

Er i alle fall 25% moms på ordreverdien + frakten da, så totalprisen du skal betale og 25% av totalsummen du må ut med ekstra.

Men hva slags side var det du tenkte og bestille fra?

Skrevet

MEN FRA HVILKEN SIDE?????

LINK?!?!?!?!

(Bare slriver det med store bokstaver så jeg skal være sikker på at du ser det) ;)

Skrevet

okei.. da blir det 25% av 2500.- å det e vogn inkl frakt...

så da kommer vogna totalt ink moms å frakt på 3025 kr!! å det e billig!

www.countrymoosekids.com

har den f.eks... men finnes mange...

Skrevet

hehe.. ville jo holde det hemmelig :P tenkte eg sku gjøre DET SCOOOOOPET nå :P

nej søk etter easywalker sky på google.. da finner du mange amerikanske leverandører.. så lager du deg brukerknto hos jetcarrier, slik at de tar frakt å gebyrer.... så får du den levert på døra...

Skrevet

Unnskyld meg , men det høres jo nesten ut som de har bare den ene vognen igjen?? Har selv prøvd og bestille fra usa og ble nesten svindlet så ville vite hvem du skulle bestille hos, men da kan jeg jo si at jeg ikke orker og fortelle hvem det var hos så får du enten tape pengene dine eller håpe det kommer en vogn med tollpost på døren om en stund.

lykke til, tvi tvi................

Skrevet

oi, det va ikkje meninga å gjøre deg sur her... vesst du ser godt etter så hadde eg mange smiletegn bakom der det sto at eg sku holde det hemmelig... :-) :P :-) :P <---det er smiletegn! det betyr.. JEG TULLER! skjønner?? hehehe...

kom med en link, å ga dokker det tipset eg sjøl bruke til å skumme gjennom mange ulike barnevognsider fra USA....

gå på google.com, skriv inn easywalkersky sale, å se gjennom de sidene som kommer opp.. har lagret kanskje 12 linker i mine favoritter, som eg tenkte å sjekke opp litt bedre imorra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...