litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Har ei jente på ca 20 mnd. Hun har sovet dårlig siden hun ble født, noe grunnet hjertefeil og dermed metningsfall (oksygenmetning). Hun ble operert i april, og har i perioder sovet bra. Sov da lengre lurer om dagen (1-2 timer mot 30 min tidligere) og våknet minimalt på natten. Men nå er det bare vas. Hun våkner MINST en gang i timen, gjerne mer hele natta, sover veldig urolig. Og når hun sover så er det ikke skikkelig.. Altså, øynene detter igjen, hun sover.. men ikke akkurat dyp søvn. Hun kan plutselig slå opp øynene og være lys våken. Først når det nærmer seg morgen sovner hun og sover noen timer i strekk. Noen som har tips? Hvordan få henne til å sove godt? Dette er slitsomt for både barn og foreldre.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2008 Ingen som har noen triks på lager? Evt som har en god ide om hvorfor sovingen er som den er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå