Gå til innhold

Finn på noe bedre enn annie da

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så teit. De fleste er anonyme med eller uten nick, så skjønner ikke helt problemet med å være anonym. Foruten de som legger ut legger ut om alt mulig i profilen sin da, så er alle like anonyme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha enig med deg "Annie". Høres helt tragisk ut!

Hilsen en annen "Annie"...

Skrevet

Andy?

Mene, for å svare da. Jeg mener at når man har muligheten til å signere anonymt, så tilater man seg mye mer- foreksempel personhets. Noe man kanskje ikke tør om man signerer med nick. Jeg kan foreksempel trykke anonym og skrive "xxx er ei drittkjærring", og jeg trenger på ingen måte og stå for det jeg skriver etterpå. Signerer jeg det derimot med nick må jeg dermed stå for det senere. Derfor syns jeg at de som velger å gjemme seg bak anonym er feige. Om noen mener jeg er en drittkjærring, så er det greit om det kommer fra et nick, da vet jeg ihvertfal hvem jeg har å forholde meg til.

Skrevet

Ja men så lenge man har mulighet til å signere anonym, så må man få gjøre det. Hvis noen har problemer med det, så må de nesten gå inn på et forum, hvor det ikke er mulig. Da slipper de å irritere seg over alle de anonyme.

Skrevet

Jeg ønker nå at det ikke skal være mulig å signere med anonym jeg da. Og når noen signerer med anonym, så syns jeg jeg er i min fulle rett til å mene at de er feige. Viss brukere slutter å ta anonyme skittkastere seriøst, så blir det kanskje mindre populært og signere anonymt.

Joda kunne sikkert vært på et annet forum. f.eks skravle. Men trivs bedre her inne, til tross for annie. Det å ikke oppholde seg her inne er heller ingen garanti. Fins flust av eksempel på brukere som hisser på seg noen på skravle, personen som blir forbanna på skravle drar da inn hit, for å kunne slenge dritt anonymt.

Skrevet

Du er kjedelig, annie. Kjedelig kjedelig kjedelig. Annie er annie er annie er kjedelig. Unntakene er ikke statistisk relevante.

Skrevet

Bedre enn Annie? Hva med "onanym"? Hehe

Skrevet

Kanskje kjedelig gjør nytta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...