Gå til innhold

gifte seg i utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en samboer som ikke har særlig lyst på stort bryllup, tenkte da på å gifte oss i utlandet. blir sikkert da i en sjømannskirke en eller annen plass. er det noen her som planlegger å gifte seg i utlandet? hva er viktig å tenke på da? hvordan går dere frem med å bestille kirke, har dere med kjole hjemme fra eller kjøper i det landet dere skal gifte dere i? blomster? leier dere noen til å ta bilder? ble mange spm dette her, men håper dere kan svare på noen av dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. vi har planer om å gifte oss i sjømanskirken i Miami i mai.. vi har ferien under planlegging og skal bestille i løpet av uka... jeg har skrevet mail til sjømannskirka og forhørt meg om de hadde ledig time. De hadde masse ledig så vi får velge når vi vil gifte oss.. de hadde linker på nettsidene sine til fotograf og blomster.. og de hjelper gjerne til med forberedelsene.. i usa må man innom en marriage lisence office og få ordna noen papir der før man kan gifte seg. før man reiser(innen4 mnd) må man sende inn prøvelse om ekteskapet og forlovererklæringer til folkeregisteret.. du finner masse informasjon på sidene til sjømannskirka..

Skrevet

Hei!

Vi har tenkt til å gifte oss i sjømannkirka på Gran Canaria i mars. Vi har sendt mail til dem om hva vi måtte gjøre før vi dro nedover..

Jeg kjøper kjolen hjemme og tar den med ned, du får leie fotograf der og det er mulighet til å kjøpe blomster der nede.

Gå inn på www.sjomannskirken.no der finner du mange sjømannskirker....

Lykke til

Skrevet

vi gifter oss i sjømannskirka på gran canaria neste uke......hihi

spennende spennende..

Skrevet

Hehe, vi reiser ned med et vennepar i slutten av mars for å gifte oss i Miami!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...