Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 IKKE har noe med!!!! Er så forbanna lei alle sprengte innlegga deres!! Dere har vell sagt meningen deres om cat nå ørten ganger så tror nok hun har fått det med seg!! Dere skriver det at hun burde slutte å skrive inn alle innlegga sine, MEN DERE da??? Dere skriver jo inn innlegg om henne hele tiden!!! MANGE flere enn hun har skreve så det er vell strengt tatt på tide å gi faen nå!!!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Du må forstå at det er så mange nye småbarnsforeldre her og de er sånn ca 16 år og har ikke fått med seg noe, de er bare barn med barn og hva vet de da?
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Enig, det begynner å bli vanvittig kjedelig. På tide å finne på nye nytt.
Loglady Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Og der var metningspunktet mitt nådd for i kveld. God natt.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Hadde jeg bare hatt ett par tre stykker av disse surfittene her så ... best å ikke si hva jeg skulle gjort!! men blod har det blitt nok av:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå