Gå til innhold

Skravle litt;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej alle sammen.

Er alle sammen inne i prøve perioder eller?

hvor lenge har dere prøvd?

Vi er inne i vår tredje, og håper det går denne gangen.

Noe vi forøverig har håret på hver gang;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!

jeg er inne i prøveperiode nå ja, har EL tirsdag som kommer. Er vel i vår 3pp vi også og håper selvfølgelig at d går denne gangen :)

Har tatt 3 EL tester som var negativ, så drikker jeg litt salvie te, bare for å prøve dette kjerringrådet ;)

Skrevet

:) Så moro.

Vi er nettopp ferdig med el-perioden.

Og håper viiiirkelig (!!!!) at TR ikke dukkr opp om en ukes tid ;)

Skrevet

ja, vi får krysse fingrer å tær på den ikke dukker opp!

Skrevet

Hei:) Jeg er inne i den 13. prøveperioden. Har ikm rundt torsdag, så blir spennende å se om det har klaffet denne gangen. Håper det har klaffet for dere og!

Skrevet

hei. vi er i prøve periode.vi er inne i vår 22pp vi da. så vi har prøvd en stund. hehe

Skrevet

Vi er i vår 20 pp, håper fremdeles, men er ganske lei av å se etter symptomer hver mnd.

Har ikm på torsdag, så er ikke mange dager igjen nå nei. Samme dag som deg det *dreamer*.

Skrevet

Oj prøvd skikkelig lenge dere to da. Håper dere blir gravide snart, det har dere virkelig fortjent!

Så spennende at vi har ikm på samme dag Lille jente! Når har du tenkt til å teste?

Skrevet

Tusen takk for det. Vi føler vel litt at vi har fortjent å bli gravid snart ja :o)

Tenkte jeg skulle prøve å vente til torsdag med å teste, men det er vanskelig. Men har etterhvert brukt en del tester, så det blir jo en del penger ut vinduet. Derfor prøver jeg å vente!

Har hatt veldig mye stikking i magen i det siste, som skal jo være et symptom.

Hvordan er det med deg da? Merker du noe? Skal du teste før torsdag?

Skrevet

Åh, så enig med hun over her.

Dere fortjener så ABSOLUTT å bli gravide snart!!!

Fortest mulig ;) Akkurat når det gjelder det her,

så er det mye urettferdighet som er ute å vanderer.

Mange som ikke vil bli gravide - blir gravide etter ett lite "uhell".

Mens noen ønsker bare over alt på jord, og sliter..

Menmen, sånn er det nå bare.

Krysser fingra for alle prøvere ;)))

Skrevet

Og en ting til,

jeg bruker sinnsykt (!!!) mye tid her inne,

lurer på hvor mye jeg kommer til å være her når jeg finner ut at jeg er gravid ;) hehehe.. MASSE

Skrevet

Så spennende at du har hatt mye stikking i magen! Håper det har klaffet for dere nå! Har dere vært på utredning?

Jeg er helt testoman, så tenkte å teste på onsdag;) Jeg har veldig ømme pupper, og har fått et skikkelig kviseutbrudd, men det kan like så godt bety at mensen er rundt hjørnet..

Skrevet

08baby?: Er litt urettferdig at noen blir gravide ved et uhell mens andre sliter i årevis ja. Er alltid ekstra koselig å se at en sliter har blitt gravid:) Håper det klaffer raskt for dere da! Hehe, tror nok jeg også kommer til å være her MASSE når jeg finner ut at jeg er gravid;) Hvordan tar samboern din prøvingen da?

Skrevet

Vi var på utredning i desember, og følte de virkelig tok oss på alvor. Så på fredag skal min mann levere en spermprøve, og etter det blir jeg satt på hormonkur. Virker ikke den etter 3 mnd blir det prøverør.

Jeg er glad det i det minste skjer noe nå, prøverør eller ei.

Tror kanskje jeg også skal teste på onsdag, for nå er det veldig lenge siden jeg har "sløst" vekk en test. Og denne gangen har jeg jo denne merkelige stikkingen! Og var veldig kvalm noen dager, men det er jo litt tidlig da, men man vet aldri.

Kanskje vi skal teste på onsdag begge to viss det ikke er tegn til at TR er på vei?!

Skrevet

dreamer, jeg heier på deg!!

Skrevet

Ja, jeg synes det er urettferdig.. men som du sier, er så koselig å se når de som har prøvd leeenge endelig blir gravide ;)

Vet dere når det er mest vanlig å klaffe? I gjennomsnitt..

I hvilken prøveperiode altså :-)

Ja, håper det klaffer snart :)

Ble tante for 4 mnd siden, og jeg ble ikke noe mindre babysyk av den grunnen... ;)) Han er like iverig som meg :) Heldigvis. Vi gleder oss sånn =) Hva med din?

Skrevet

Ååå så koselig!!!:D TUSEN TAKK! Heier på dere også!!

Krysser alt jeg har for at du tester positivt i morgen Truseprinsesse!!

Skrevet

Åååh. Du er så nydelig. Jeg merker at det er kveld for nå er jeg kvalmere igjen.. Du har post forresten.. Hehe.. :D:D

Skrevet

Lille jente: Så bra at du følte at de tok dere på alvor! Håper spermprøven er bra. Vi kan også få utredning, men sambo vil ikke levere spermprøve enda. Blir sikkert kjempebra når du får hormonkur, da er det nok ikke lenge til du blir gravid. Håper den virker, så du slipper prøverør. Men uansett så er dere nærmere målet om å få en spire:)

Ja, jeg vil veldig gjerne at begge skal teste på onsdag:) Krysser fingrene for at vi får positiv test begge to! Høres jo veldig lovende ut siden du har denne stikkingen. Ååå dette er spennende!!:) Hva slags test skal du bruke? Jeg skal ta en vanlig CB;)

Skrevet

Det er du og!!:D Hehe, kveldskvalme er et godt tegn;) Da skal jeg gå inn å svare;)

Skrevet

Jeg håper forresten det klaffer for oss alle her nå. Er sååå lei av å vente. :D:D

Skrevet

08baby?: Vet ikke akkurat hvilken prøveperiode det er mest vanlig å klaffe, men veldig mange klarer det innen 6 mnd. Og de fleste klarer det innen et år:)

Hehe, skjønner godt at du ble mer babysyk av å bli tante;) Sambo var ikke så interessert i begynnelsen, men nå er han nesten mer interessert enn meg. Vi gleder oss masse vi og:)

Skrevet

dette blir spennende, gleder meg til og høre ;))

Skrevet

Det håper jeg og:D Lei av å vente jeg og;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...