Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Er dere mye ute og går turer osv??? Jeg er i uke 39 + . Har så dårlig samvittighet for orker/gidder nesten ikke gå ut :-(
mæjah Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 jepp vært ute å gått idag.. men er ett tiltak å komme i gang, men utrolig godt etterpå
~sjiraff~ Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Man gjør det man orker... Jeg er bare 34 uker og kan ikke gå mye eller langt for da svir det i skambein, lyske og korsryggen i evigheter etterpå. Mer kranglete bekken nå enn forrige gang.
twiga Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Går veldig opp og ned med aktivitetsnivået her, er nå på 37+5. Men hadde bra med energi i dag og var faktisk ute og måka snø=) Men kjenner det litt i ryggen i kveld må eg innrømme... Andre dagar blir tilbrakt på sofaen med strikketøyet=)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Jeg føler meg i bedre og bedre form jeg ) Har hatt mye plager i svangerskapet, men nå føler jeg meg snart ikke gravid lenger*ler* Så i dag var jeg ute og basa i snøen sammen med vesla mi på 3 år. Jeg har snart 25 dager igjen til termin. Heeeeerliiiiiiig! Synes foresten jeg fortjener dette etter et svangerskap med migrene 2-3 dager i uka + bekkenløsning... Forrige svangerskap var enda verre. )
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Tar det som det passer med dagsformen, men er som regel ute og beveger meg litt i løpet av dagen, eller i det minste vasker og støvsuger eller noe, så jeg ikke bare blir sittende eller liggende.
tiltiderensom Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Er i veldig god form så er like aktiv som för, men går litt saktere og har flere pauser. Ellers blir det lufteturer med hunden, husvask, henting av eldstemann i barnehage osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå