Gå til innhold

Sove på eget rom


KG1979

Anbefalte innlegg

På 6-mnd dagen "flyttet" snuppa inn på eget rom. Jeg synes så synd på henne! Tenk å bare være et halv år og måtte ligge helt alene. Stakkars lita!

Men - både hun og jeg har sikkert godt av det. Vi sover sikkert bedre begge to. I alle fall må jeg trøste meg selv med det. :)

 

Noen andre som har lagt nurket sitt på eget rom? Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Desverre.

Har ikkje lagt nåken av ungane mine på eige rom før de var over året, så eg har ingen erfaringar derifra..

Ikkje komme Lea heller til å flytte på eige rom før hu e iallefall godt over året pga opp-pussing, men rekne med det skal gå greit, då rommet hennas komme rett på sida av våras...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie ble lagt på eget rom like etter hun ble 4 mnd...det er rett over gangen for vårt rom, og vi har både hennes og vår dør helt åpen når vi legger oss, så det var ikke så skummelt!;)

Hadde håpet på flere timer med søvn i strekk, men det ble desverre ingen bedring!hun våkner like ofte likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også lagt småen på eget rom. Han sover litt bedre, men ikke så mye. Men da han lå inne hos oss, så våknet han alltid når vi la oss, men det gjør han ikke nå lenger. Så det har jo endret seg på akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dreiv å pussa opp da Wilmer kom så det endte med at vi lå på HANS rom til han var rundt 3,5 mnd. Så flytta vi inn på vårt rom som ligger vegg i vegg. Så det ble liksom ingen forandring for han....han lå jo der som han alltid hadde ligget;) Så for oss var det helt uproblematisk...ingen drama i det hele tatt;) Og jeg tror nok at vi sov hakket bedre...jeg slutta i hvertfall å våkne for hvert eneste lille knirk han ga fra seg! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal flytte gullet inn på eget rom neste uke. Jeg må bare flytte ut stæsjet mitt,flytte inn senga hans og henge opp noen bilder på veggen. Ellers er alt klart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror hun var ca 4 mnd når hun begynte å sove på eget rom. Rommet ligger vegg i vegg og vi ligger fortsatt med åpne dører. Alle sover mye bedre etter flyttingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mads har sovet på eget rom siden dag 1 han.... og dette har gått veldig bra!!! han kommer inn til oss i 6-7tiden og sover sammen med oss til ca 8.30, men det syns jeg er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jenten vår har sovet på eget rom siden hun var 2 uker. Rommet hennes er vegg i vegg med vårt og dørene er åpen. Det er aldeles ikke synd på henne. Hun har sovet hele natten fra hun var 9 uker. Blid som en sol når hun våkner og babler litt før hun sovner.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie sover inne hos oss enda, men ho våkner gjerne når jeg går og legger meg så hvor lenge til gjenstår å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...