Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Samboernen min gikk nettopp og la seg. Pottesur! Mumla bare "natt" fø han gikk... Skjønner ikke hva jeg har gjort nå. Før i kveld var han så blid og spilte playstation og spiste sjokolade. Så plutselig ble han sur... Var det fordi babyen vår våkna for 178. gang i kveld (vondt i magen sin)og han såg alle utsikter til sengekos forsvinne?(hadde ikke blitt noe på han uansett, jeg er syk..) Var det fordi han tapte i playstation? Var det fordi jeg såg stygt på han etter han tapte og sa "forbanna fittefaens jævla drittspel"? ' Var det fordi jeg tok litt av sjokoladen hans???? Var det fordi han var tom for sjokolade? Kanskje fordi han skal på jobb i morgen tidlig? Nei skjønner ingenting jeg. Dette har skjedd før også og dagen etter kommer han krypende og sier unnskyld og jeg skjønner fortsatt ingenting. Prøve å huske å spørre han i morgen tror jeg... Nå kom han foresten inn med en ganske betutta baby som våkna en helt annen plass enn han sovna. Uten et ord. Med verdens sureste tryne. Noen som har forslag eller??? Så jeg slipper å gå rundt å være forvirra i hele morgen?
blittmamma07 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 sikkert ja på mange av de spørsmålene. lo veldig godt av din betutta baby. stakkars de små våkner ofte på andre steder enn de sovner de. fortell han at han er dritgo på Playstation, da blir han kanskje litt glad igjen! forvirra vil vi vel alltid være når vi har mannfolk i huset.
¤MegOgMini¤ Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Har han dårlig samvittighet for noe tro? Ga han babyssen til deg, selv om babyen lå å sov?? ,,,
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Neida, han sovna i armene mine så jeg la han i senga si på soverommet, og så våkna han etter 20 min og så kom han inn med han. Har faktisk skrytt av han idag. Han skulle vise noe på playstationen, og så sa jeg "Waaaaaooo så flink!"
¤MegOgMini¤ Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 faen, er han 5 eller? hehe... mannfolk!! enough said...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Hehe. Oppfører seg nesten som han skulle vert det:) Men har snart 30!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Mann på snart 30 som sitter å trykker på en playstation hele kveldene??? Herregud.. glad det ikke er min mann.....
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Hmmm... Hele kveldene? Hvor har jeg skrive det?? Han satt og spilte en time i kveld... Og han spiller et par dager i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå