mammadalten :) Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 hvor ofte kjenner dere liv i løpet av en dag? Lenge om gangen? osv.. nysgjerrig- vet babyer ikke kan sammenlignes men...
mine små alver... Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 hei. jeg kjenner det flere ganger om dagen,jeg er plaget av bl og sitter mye rolig så mulig det er derfor da=) Hver morgen,opptil flere ganger på dagen både når jeg sitter og går/står,om kvelden og om natten. Jeg har kjent liv siden uke 11! ( Er 2gangs) kjenner det egentlig jevnt og trutt gjennom hele dagen=)
mammadalten :) Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 jeg også har bl og kjenner det vel ihvertfall 8-10 ganger i løpet av dagen/kvelden men er noen spark dytt og dult, lekt litt dyttelek med den der inne sånn 10-15 ganger så stille.. kjempe gøy så får liksom aldri nok & blir litt misunnelig når noen skriver de kjenner det 1 time om gangen å sånn..
2+1=gøy* Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er i uke 24 nå, og kjenner liv kanskje ca 5 ganger pr dag. Da gjerne flere spark hver gang. Men jeg syns ikke det er voldsomt mye liv enda, i forhold til de to tidligere sv.skapa. Er ike så mye i ro før etter kl. 20 om kvelden, så det kan jo ha litt med det å gjøre også.
Allerførstegang Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Hei, jeg er i 26 uke nå. Begynte å kjenne liv regelmessig uka før jul.. Før det var det ganske rolig. Nå kjenner jeg mest om kvelden når jeg sitter stille. Og litt på jobb (sitter stille der også). Når det er hikking jeg kjenner kan jeg merke det en stund, men jeg har ikke tatt tida på hvor lenge av gangen jeg kjenner bevegelse.. Det som er gøy er at kjærsten min også kan kjenne det nå når han legger hånda på magen - dyttinga og dultene har blitt litt kraftigere, og magen gjør et lite hopp. Det er stas - så er han liksom litt mer med han også ;-)
mammadalten :) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 tusen takk for svar, selvom det ikke kan sammenlignes er det litt deilig å høre litt om andre sine små undre også håper på flere..
mia engel&fia frøken Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 kjenner mest når jeg er i ro,men kan kjenne det litt når jeg står også noe jeg har begynnt med de siste dagene egentlig. med en gang jeg legger meg så er det et litre dunk,om morgenen kan det vare en time, det er veldig gøy også hjelper det på å spise å drikke hvis jeg syntes det er en stund siden. 25+4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå