Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Vil gjerne høre erfaringer, om noen vil dele? Vet at det ikke er farlig. Vi har fått henvisning til sykehus for å få det sjekket, og håper selvfølgelig at han ikke har det. Hva skjer etter man har fått påvist det, og hvordan behandles det? Takker for svar!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Bare tull! men dere skjønner hva jeg mener
Frustrert 5.gangs Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Har ikke peil når det gjelder utenfor magen i grunnen. Vår ufødte gutt ble påvist det i magen ved 18-ukers ultralyd. Alvorlig grad. Valget var å avslutte. Men vår sønn på 14 år har en i klassen som har det og han fungerer helt fint. Må inn til operasjoner nå og da men det går jo fint med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå