litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hvordan har det vært med søvn? Sover hun/han godt og lenge? Lurer bare på om det er en sammenheng mellom hjertefeil og lite/dårlig søvn.
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hjertebarn? Kanskje det er min ja, han har et bittelite hull mellom hjertekamerene. Min er vanskelig å legge for tiden, men når han sovner kan han godt sove halve natten for å så våkne litt. Da legger han seg til puppen og sovner igjen. Sover ca. 10-11 timer tilsammen om natten.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Ok, har motsatt problem her. Hun er en drøm å legge, men våkner i beste fall hver time iløpet av natten, og sover veldig urolig.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Hva slags hjertefeil? Min lillesøster som er ganske mye yngre enn meg er født med en dårlig fungerende klaff mellom kamrene i vestre venrikkel samt hull i septumskilleveggen. Har passa ho masse men hun har aldri sovet dårlig.. Våknet bare ekstremt tidlig. Tviler på om det har noen sammenheng med hennes hjertesykd. Men hvis barnet er hjertesykt av en ner alvorlig karakter kan det jo kanskje forstyrre søvnen pga oksygenmetning o.l. hvis det blir lav om natten våkner hun vel oftere...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Hun har fallot, og er per definisjon frisk, dvs så frisk som hun kan bli, nå etter operasjonen. Så metningen skal være god, men skal på kontroll om halvannen uke, så da får vi se om metningen er der den skal være. Siste hun hadde lav metning så merket vi det ikke så mye på henne, litt skummelt det. Det vi merket det på var noe mindre matlyst, litt mer sliten og våknet endel på natten. Det er sikkert ikke noe galt, men det er veldig lett å sette alt i sammenheng med hjertet. Takk for svar dere.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 Kanskje flere her nå som kan svare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå