LB83 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 jenta vår er 1 år og 3 mnd og våkner ganske mye om kvelden. etter hun har lagt seg ( ikke noe problem å legge henne) sover hun en stund også våkner hun og begynner og reise seg opp. legger henne ned og går ut og sånn holder vi på en liten stund så sovner hun. sover en time til kanskje og begynner på igjen... Er bare å legge henne ned et par tre ganger som regel ikke noe mer enn det, men skjønner ikke hvorfor hun gjør det.. Er sjelden vi gjør noe mer.. av å til kanskje hun er tørst eller noe.. noen netter sover hun som bare det, men så begynner hun på igjen..kan det være noe som plager henne? hun våkner mest utover kvelden til vi har lagt oss, men noen turer inn til henne om natten blir det som regel også. tenkte bare høre om det er flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Akkurat som å høre jenta mi! Hun er 13 mnd, og har holdt ¨på slik siden hun var 6 mnd. Hun legger seg kjempefint og sovner, men våkner igjen 1-3 timer etter hun har lagt seg. Noen ganger sovner hun igjen etter vi har vært inne noen ganger, men andre ganger er vi bare nødt til å ta henne opp. Da sovner hun som regel greit. Og som din, er det som regel før vi legger oss hun holder på slik. Jeg har trodd det har vært tenner, men det vet jeg ikke sikkert. Hun våkner 5 av 7 kvelder.
Mari26 Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Datteren min blir 2 år neste måned, og har enda ikke sovet en hel natt. Våkner som regel 3 ganger, men i perioder våkner hun annenhver time.
Prinsemammaen Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Gutten min er 22 måneder og våkner som regel 2-3 ganger i løpet av natta. Noen ganger er det bare å putte smokken i han, andre ganger må vi sitter der 1 time før han sovner igjen, mens andre ganger tar vi han bare opp i senga vår.... Han sover hele natta innimellom, i perioder. Men siste månedene har det vært som beskrevet ovenfor..... Jaja... Er vel sånn det er å ha småbarn i hus. Sleit fælt med det før, men har mer eller mindre slått meg til ro med at mange små barn bare er sånn... :-)
Molait Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 En del på kvelden, lite fra vi legge oss tilvi står opp. Eller kanskje vi da "velger" å sove over en del surv..hehe Er ikke noe problem å få han til å sove igjen, men våkner som regel et par ganger mellom 20 og 01. Ikke hver gang vi trenger å gå inn.
mam <3 Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Det varierer veldig, men i gjennomsnitt tror jeg nok at hun våkner 2-3 ganger i løpet av kvelden og natten. 2 av 7 kvelder våkner hun ingenting. Elsker de kveldene. Det rare er at hun sov stort sett alltid natta igjennom fra hun var 6 til ca 11 mnd. Nå er hun 14 mnd. Sukk. Men sånn er det vel med små barn i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå