Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jepp:) Jeg skal til bodø på 3D om en mnd ca. Bodø gynekologiske klinikk heter det. Har en venninne som var der for ikke så lenge siden, og hun var kjempefornøyd. Får ikke med film, bare bilder, men det er jo så billig så. Koster 650 kr. og de bruker ca 3 kvarter.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Vet du hvor lang ventetid det er der? Event. hvor mange uker på vei man bør være..? Kan hvem som helst få 3d-ul?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Alle som vil kan får 3D ja. Er jo på privat klinikk, så hvis man vil betale for det så. Man bør være mellom 25 - 32 uker på vei tror jeg. Er usikker på ventetiden, men det er jo bare å ringe å høre.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 tusen takk før tipse...da ska jeg ringe å få time:)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 ventetiden va laaang.ik no ledi før te sommern sa ho te mæ..men du kan sætte dæ på lista ves nån avbestille.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 bare reagerte på at det kostet 650 der du skulle og det uten film, da er det virkelig forskjeller her i landet. jeg skal til min gynekolog om 1 mnd og da skal jeg ta 3d og få film det koster 200,- og det er kun for film egentlig, skulle jeg ikke hatt det hadde det vært gratis, evnt. 50 pr bilde da. dette er i larvik, og min søster betalte 50 kr totalt for 3d og film i porsgrunn mens ei venninne av meg betalte 900 for det samme i tønsberg. syns det er merkelig at det skal være så forskjell. men det er jo virkelig morro å få 3d da:) så hadde betalt om det var mer oxo jeg:)
Brummeline3barnsmor Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 skal i bodo 25 feb...bestillte time i september!!
Kamel*Jente150408*:) Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 I Bergen koster det 1200 med bilder og film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå