Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Deilig!!!! Så slipper jeg imorgen:p
ApriIbaby Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jøss. Så du tråden min som jeg la ut helt likt med deg?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Haha, ja! Svarte nett:p
(0_o) Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 hehehe nei, han spiller wow akkurat nå:PP men gud så deilig det hadde vært, er heldig du. prøvde å sende deg pm, men det sto at postboksen din var full ellerno...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Samboeren min er ute med gutta han, som vanlig... Æsj, kan han få et kurs hos samboeren din eller? Tror ikke min har rørt en eneste vaskeklut i hele sitt liv desverre...
hit og dit Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Nei, me slapper av på kvelden =) Liker best å ta slikt om morningen. Gamle folk liker rutiner, me er gamle i sinnet iallefall.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Hahaha nei skulle gjerne sett at han gjorde det da, slik at jeg slapp i morgen
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2008 Susanne og Lisa: Deres samboere skal få kurs hos samboeren min! Mammo og mallo: Hehe, jeg tenkte å det på morgenkvisten imrg, men.. Slapp det!
FrøkenSprøken Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Hihihi... Nei, det gjør han ikke, men han har vasket kopper flere ganger i dag (har hatt gjester både til middag og kveldsmat, og har ikke oppvaskamaskin), og er nå på butikken for å handle brød. Før han dro hjalp han meg å legge mini, og han tappet et deilig skumbad til oss, med levende lys og greier :-D *smelt* Jeg elsker virkelig den mannen! Uansett hvor irritert jeg kan bli av og til. Slike dager som i dag gjør det verdt det;)
hit og dit Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Det blir deilig da, å våkne opp til reint hus. Eg leser til eksamen i desse dager og gjer ingenting i huset. Så han stresser på her på dagtid. Eg er som deg sjeleglad for at eg har fått ein sambuar og ikkje ein stor unge. =)
M&K+Påsan <3 Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Jeg vil gjerne melde min også på et slikt kurs ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå