Gjest Skrevet 6. januar 2008 #26 Skrevet 6. januar 2008 Er ikke liten:) For alt du vet er jeg høyere enn deg!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #27 Skrevet 6. januar 2008 takk for dagens kompliment:) Personlig foretrekker jeg moden....
danieI Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #30 Skrevet 6. januar 2008 jeg har ikke sjekke profilen din jeg leader, men altså,,,,hehe
Cat.68 Skrevet 6. januar 2008 #31 Skrevet 6. januar 2008 Visst er du mann Danny boy, en orntlig grei og pen en også... Ble det bedre nå, ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå