Gå til innhold

12 +4, hvordan var/er formen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morgenkvalmen er så godt som forsvunnet, brystene er nesten ikke ømme lenger... Er jo egentlig glad for det, men har ikke(har heller ikke hatt) andre symptomer! Nå føler jeg meg ikke gravid lenger. Er i kjempeform, men bekymrer meg samtidig. Flere som har eller har hatt det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kvalm ennå når jeg var 12 + noe. Nå har jeg ikke merket noe kvalme siden lørdag. Da var jeg NØYAKTIG 13 uker. Ikke bekymre deg. Du er over i safesonen:) bare vær glad for at kvalmen er borte og puppene ikke gjør vondt. Sistenevnte kommer nesten garantert tilbake selv om det er vanlig at det ikke er konstant. Vi er over den ekle første tredelen og trygt inne i den mer behagelige andredelen:)

Skrevet

Ting demper seg hos meg ogsaa, og det kjennes virkelig naar man har vaert serioes kvalm i 2,5 mnd! Synes ogsaa puppene er mer stabile paa et vis, mykere igjen. Vet jo at alt er greit, og derfor maa jeg bare jobbe med den tanken, selv om det selvfoelgelig sniker seg inn en liten bekymring i ny og ne.... Naturlig det. =o)

Kjempeform som kommer rundt uke 12, 13 er normalt, forventet og bare deilig! Haaper du klarer aa nyte det, det skal i hvert fall jeg. Jeg spiste til og meg i kveld noe julesjokolade, som jeg bare har puttet langt bak i skapene i noen mnd, og det smakte godt! Hehe.....da er apetitt paa frammarsj og kvalme paa retur, fantastisk deilig.

2. trim er jo ogsaa kjent som det "behagelige trimester" saa vi faar bare nyte...

Lykke til!

Skrevet

Åh, det var godt å høre at det er flere som har det bra :-) Litt letta jeg nå. Tror det er lett å tenke for mye, og bli "overbekymret." Men merker dere andre symptomer, eller er "alt" (minus de ømme puppene) borte?

Skrevet

bare meg da som enda henger over do-skålen støtt og stadig?? er så inderlig lei den forferdelige kvalmen. har vært sånn i snart 3 mnd. FRYKTELIG lei!!!!!

Skrevet

Åh, stakkar deg! Følte meg plutselig veldig egoistisk her nå som bare tenker på meg selv. Kan jo være motsatt også selvfølgelig! Håper du snart føler deg bedre! Stor klem HI.

Skrevet

Hehe, du kommer nok etter Trulte....min venninne var serioest kvalm, sykemeldt og greier, men saa stoppet det etter 16 uker, ikke 12.... Det kan vaere litt ymse tror jeg. Lykke til med det!

HI, ja, jeg synes nesten alt av symptomer har dempet seg litt jeg, men saa er jo kvalme litt overdoevende ogsaa da, paa et vis, man er saa langt fra seg selv naar man er kvalm... Men mindre av alt, bare noe stikking i magen og smaating. Trottheten forsvant forresten 2 uker foer kvalmen begynte aa roe seg. Kvalmen stakk av etter noen doegn med omgangssyke, da var jeg dobbeltkvalm noen dager og naar omgangssyken var over, var jammen graviditetskvalmen dempet ogsaa.

Skrevet

:-) Vi er forskjellige alle sammen. Fint å bli litt beroliget. Skal på en ekstra undersøkelse 11.jan pga celleforandringer (før jeg ble gravid.) Håper å få UL også da. Blir kanskje litt roligere da. Men det er 5 laaaaange dager til :-( = utålmodig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...