Rosa på ball Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Er det noen som vet om det MÅ gå tolv timer imellom, og om det må tas på faste klokkeslett morgen og kveld?
Rosa på ball Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg skal igang med fryseforsøk, og er spent på om eggene mine tåler opptining.... Huttetu, det er mitt aller siste forsøk i Porsgrunn... Detter vi i kjellern en gang til, får vi tenke vel og lenge på om vi har råd til, og ønsker, for den sakens skyld, nye forsøk på en privat klinikk.... Har ikke vært her inne siden november, så de fleste kjenner meg vel ikke.....
Trulte82 Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har ikke tatt crinone akkurat på slaget hver dag når jeg har brukt det. Å jeg har jo blitt gravid men har vært uheldig å mistet senere.Men tror ikke det gjør noe om du tar litt før el senere så lenge det ikke er mange timer forskjell.. Prøv så godt du kan å ta det til samme tid du ;0)
Trulte82 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Glemte å skrive at jeg ønsker dere masse lykketil å håper eggene tåler opptinig å at dere lykkes.
Rosa på ball Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 Det håper jeg også.....Og takk for at du ønsker meg lykke til!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Jeg spurte om det samme da jeg var ruger, og fikk beskjed om at det har ingen betydning om det går 9 eller 15 timer mellom hver dose:O) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå