Kakeåndsen Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Får man det hos politiet eller biltilsynet? Når man (uten å henge ut gubben;-)) har rotet bort førerkortet sitt.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Politiet skriver det ut. kjører rundt med en sånn en selv..Førerkort er nemlig veldig små og lette å rote bort skal jeg si deg....;P
Gjest irismor Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Hos politiet, han må først ha kjøretilatelse og så kan han søke om nytt førerkort.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Den får du hos biltilsynet. Den må du ha i 1 mnd før du kan bestille nytt førerkort. Det er en slik sperre i tilfelle du finner det gamle igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå