Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Krysser alt jeg har for at det går den rette veien med prinsen:-) Klem fra
Reveenka Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Håper det går raskt med å finne ut hva som er galt, sånn at rett behandling kan komme i gang fort! Klem c",)
snuppa72 Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg henger meg på her jeg Krysser fingrene for dere å håper at minsten blir fort bra
Plutseliten :) Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Tusen takk. Har akkurat fått satt meg ned og henter meg inn litt etter en helg med mye tanker og men også fokus på det positive Pjuskeliten har bittelitt bedre farge i ansiktet sitt,han orker å krabbe noen meter og har fått igjen noe av glimet i øynene sine som ikke er så matte mere. Han er veldig redd for at jeg skal forsvinne ut av syne,og må stadig på fanget for kos og nærhet. Han må holdes og kles varsomt...tror mye "holde fast" sitter godt igjen i en liten sjel. Blir nok en skikkelig bortkjemt en....får det nesten akkurat som han vil Som å gå gjennom bleiepakken...bleie for bleie...for den han vil ha på...er nemlig den med bilde av rosa elefant og grønn hund De andre blir sluppet på gulvet kombinert med iherdig hoderisting. I morgen blir en spennende og skummel dag. Vi har time med en hematolog fra Ullevål,som visstnok er en utrolig dyktig en...og som kommer til Riksen for å gi oss flere svar. Det blir tatt nye blodprøver for å se om blodprosenten hans har sunket igjen.Den kom opp på 7 etter blodoverføringen,men det er jo tilført og dermed ikke egenprodusert prosent. Det blir også avgjort om det må taes en benmargsprøve av han. Det er positivt,godt og trygt at de har tilkalt henne for å gi oss svar,samtidig klarer jeg ikke legge vekk tanken på at det er fordi det er noe fryktelig galt...siden legene på Riksen var unnvikende og sa vi måtte vente til mandag og snakke med hematologen. Ellers har vi brukt helgen på å sove,få i oss god mat,være med venner som tilfører god energi og... tatt ut jula Greit med alt som er gjort,vet ikke hvordan dagene fremover blir... Gode klemmer fra meg og suss fra pjuskeliten
♥Snulder Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Krysser fingrene alt jeg makter jeg også!!! Og du.... skjem bort pjusketassen din det du kan!!! Det fortjener han jammen:=)
Karomamma Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Kjære deg! Det høres ut som dere har hatt en riktig opplading til morgendagen i hvertfall, så bra at dere fikk permisjon!! Jeg og Karopappa krysser alt vi har for at det blir positiv beskjed i morgen!! Mange gode klemmer til dere
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Du kan trygt skjemme bort pjuskesnusken din! Han trenger det nå. Ang de unnvikende legene på Riksen- kan godt være fordi de ikke føler de har så god kompetanse på dette, er redd for å si feil til dere og vil ha en ekspert til å vurdere gutten slik at han ikke feilbehandles. Dette ordner seg!!! igjen stor klem
Trollmora Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Lyke, lykke til i dag! Skal krysse fingre for at hematologen kan gi dere positive nyheter. Har tenkt endel på dere ihelgen og gjort mine refleksjoner ang syke barn og hvahvisennom... Høres ut som dere har hatt en fin helg og det er nok viktig når dere ikke vethva som skjer. Klemmer i bøtter og spann oversendes til dere alle )
dritgrei hei hei! Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Kjære plutseliten! Alle gode tanker til dere i dag! oi oi oi ... Jeg tenker masse på dere!
Travelmor Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Tenker masse på Plutseliten og resten av familien og sender mange, gode ønsker og klemmer!
Tiggywinkle Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Lykke til fra meg også. Har tenkt så mye på dere. Ta vare på godgutten, - og det er helt greit å skjemme ham bort litt:-) Klem
Velve Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Lykke til. Tenker på dere og krysser alt jeg har...
allerhelstNorge Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Allverdens lykke til med kryssing av så mange fingre som finnes. Håper det går bra for dere. Småe barn som ikke er friske SKAL stelles xtra med. Tror det er viktig for mor og far så vel som barn. Vi skal gjøre det som føles riktig for barna våre, ikke hva andre mener vi skal gjøre. Mange gode tanker sendes dere i dag. Klem
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 Kaster meg på her jeg også.... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Og siden vi er så mange som krysser og sender gode tanker så MÅ dette gå den riktige veien.. Lykke,lykke til.
Maud Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 Jeg håper dere nå er i ferd med å få svar og at blod-dama fra Ullevål kan fortelle hva den lille gutten deres trenger for å bli frisk. Fint å høre at han så litt bedre ut i dag. Jeg sender mange gode tanker og ønsker :-)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #17 Skrevet 7. januar 2008 Krysser alt for dere nå,kanskje har dere allerede fått svar.... Tenker på dere og krysser alt som krysses kan... Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå