mayaya Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har jo helt glemt oppdatering på mini og nydressen, jo!! Den går på den ja! Den er ikke noe for stor, men det går nok fint nå i vinter. Varm er han iallefall :-D Svigermor lurer på om det er maskinstrikk, eller om du strikker så tett og pent selv? Hun er imponert, nemlig :-D
tasah Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hei!! Så bra at den passer da, kan alltids lage en ny til neste vinter vet du Det er nok ikke maskinstrikk nei, men tuuusen takk for komplimentet!! Kjempegøy med positive tilbakemeldinger
mayaya Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Det skal jeg jammen overbringe! :-D Det er svææært vindfullt her vi bor, men svigermor sa at den dressen var så tykk og god ot tett strikket at den sikkert er vindtett :-p
lenej :o) Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 tasah! eg sku sende mail til deg jo! er du klar til strikking?
tasah Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Hehe, vindtett vet jeg vel ikke akkurat, men god og varm, det er helt sikkert at den er
tasah Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Der er du også ja lenej!! Husker de sokkene ja, har litt arbeid jeg må få unna først, har et par bestillinger som jeg må ta meg av nå, men skal si fra når jeg er klar jeg. Vet du om det er mange sokker?
mayaya Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Vel, mini med dress oppi vognpose fra ka-ping og med trekk utenpå vogna, det ble iallefall vindtett! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå