Marit82 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Nei så langt derfra, Termin på tirsdag jeg , å her er det ikke antydning til noe. Baby har aldri vært så aktiv som nå! Pittelitt slim er det eneste. Ikke kynnere , ikke masrier, ikke noe som helst. Er i uforskammet god form. Jordmor sier jeg er unormalt bra form. Jeg har lagt på meg 3 kg hele svangerskapet. flere som har dette? Kjennes ut som jeg skal gå gravid i minst 2 mnd til. Har baket kake idag, vært på middag , støvsuget hele huset , vasket klær , hengt opp klær , vært i byen , osv osv....
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Heldig du er a! ang formen! Men husk, PLUTSELIG så skjer det! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå