Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei så langt derfra, Termin på tirsdag jeg , å her er det ikke antydning til noe. Baby har aldri vært så aktiv som nå!

 

Pittelitt slim er det eneste.

 

Ikke kynnere , ikke masrier, ikke noe som helst.

 

Er i uforskammet god form. Jordmor sier jeg er unormalt bra form.

Jeg har lagt på meg 3 kg hele svangerskapet.

 

flere som har dette?

 

Kjennes ut som jeg skal gå gravid i minst 2 mnd til.

 

 

Har baket kake idag, vært på middag , støvsuget hele huset , vasket klær , hengt opp klær , vært i byen , osv osv....

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du er a! ang formen!

Men husk, PLUTSELIG så skjer det!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...