Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 noen som har gjort det? og er det mye billigere enn og handle varen i norge? og er det sikkert? mange teite spm,men har rett og slett ikke peiling på slikt.. tenke og kjøpe meg en zapp..
Herlige barn har jeg fått Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Har for det meste kjøpt id sminke, både pudder og til ansikt, tupperware som ikke fåes i Norge, scrappeting og noen klokker og vesker. Er mye billigere enn i Norge, men det tar jo litt tid og få tingene tilsendt til Norge da, ofte 2-3 uker. Men verdt ventingen. Vi har hatt zapp og det er den største drittvognen vi noensinne har hatt, ungen kunne ikke sitte alene i den uten at vi holdt i den, da tippet den bakover så om du skal ha en vogn du ikke må holde i hele tiden så styr unna zapp.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Har over 160 kjøp på ebay jeg, mye er veldig billig, annet ikke... Husk å forhøre deg om pris for shipping til norge + avgift til staten (toll hvis du handler dyrt).
Lykkelig g~g~j Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 jeg har handlet en del på e-bay. Veldig greit syntes jeg men det som kan være greit er å skrive en mail til selgeren og be dem merke pakken med "gift"... så kan du klare å styre unna tollen... ' ellers er jeg fornøyd med e-bay. Har fått alle varene jeg har kjøpt...
Turid Laila Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Har handlet en del på ebay. Det meste er billigere (i alle fall av det jeg har handlet), har fått alle varer jeg har bestilt og ganske raskt også. Det som er viktig å passe på er at : - selger sender til Norge (worldwide, Europe) - selger har så godt som 100% positive tilbakemeldinger Det er lurt å lage seg en konto på paypal.com, det forenkler betalingen, og mange aksepterer også bare betaling via paypal. Det er store forskjeller på fraktkostnader fra selger til selger, så det er også lurt å sjekke. Hvis du handler for mer enn 200 NOK inkl. frakt så kan du spørre om selger krysser av for "gift" utenpå pakken, da slipper du toll. I allefall om varen+frakt er på under 1000NOK. Det var det jeg kom på i farta.
mama84 Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Hei:) Har handlet mye på ebay, har vært fornøyd med hvert eneste kjøp hittil...:)Sjekk feedback hos selger(om folk er fornøyd md kjøpet) Sjekk frakt, pakken merkes somregel gift men lurt å sjekke. De fleste tingene jeg har kjøpt har kommet på en uke eller litt mer! Vær sikker på str hvis du handler klær, de aller fleste selgere tar ikke tilbake klær som ikke passer! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå