Gå til innhold

Slimløsende hostesaft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har testet dette kjerringrådet med hostesaft???

Når i syklusen begynte dere med den? Og hvor stor dose om dagen?

Fungerte dette???

Hadde tenkt å være flink til å drikke salvie-te også, men det smaker jo så vondt! urk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leste om ei jente som hadde prøvd hostesaft, står under kjerringråd på ved side og under kategorien kjerringråd for å bli gravid.. Det funka på henne,trudde hun...Les den du - har ikke prøvd hostesaft enda sjøl..

Drikker salvie te nå jeg, ikke d beste jeg har smakt men...

Skrevet

heia nusken:)

Jeg prøvde hostesaften solvipect og grapefruktjuice som jeg laget selv sist mnd og ble gravid, kun kjemisk graviditet men allikevel...

jeg fulgte anvisningen på flasken og drakk saften fra en grapefrukt hver dag...

Denne mnd glemte jeg hostesaften hjemme når vi reiste på ferie så nå får vi se...:)

Skrevet

Jeg drakk på slimløsende hostesaft midt i EL (da jeg var forkjøla i romjula). Etterpå leste jeg dette kjerringrådet på BIM-sida, måtte le litt da :-) så da får d vise sg om d hjalp eller ei (venter IKM på torsdag).... skal i alle fall holde dg oppdatert hvis d klaffer :-) Klem LilleMy

Skrevet

Jeg drakk også grapefruktjuice og ble gravid :) Dessverre ble det en MA, så nå når vi prøver igjen drikker jeg minst et glass hver dag (vet ikke når EL vil være igjen...)

Skrevet

Jeg brukte slimløsende hostesaft i forrige pp før EL og det funket IKKE for meg. Jeg ble ikke gravid. Men det skader da ikke å prøve. Kanskje det funker for deg:=) Lykke til.

Skrevet

Man kan aldri vite med sikkerhet om alternativ medisin og alskens kjerringråd virker eller ikke. Leser mye her inne om forskjellige tips og råd i den retning. Det kan jo være at det hjelper, eller man kunne ha blitt gravid akkurat da uansett. Hvem vet??

Skrevet

Jeg prøvde i 6 mnd, uten resultat! Men det kan sikkert fungere på andre. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...