Gå til innhold

Har dere alltid grønnsaker liggende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her råtner de bare bort, for jeg er for dårlig til å bruke dem opp etter jeg har laget en rett. Er dere flinke til å slenge i rester i diverse middager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, pleier å ha gulrøtter og løk/rødløk liggende alltid. Tomater og paprika også egentlig. Resten kjøper jeg etter behov.

Skrevet

grønnsaker - ja. Ett eller annet har vi alltid.

Rester - neh. Ikke hvis du mener middagsrester. Grønnsaker slenger vi oppi både her og der, ja :)

Skrevet

Ja. Har stort sett alltid tomat og agurk i huset, ofte salat også. Og poteter.

Skrevet

Gulrøtter og løk er en selvfølge på lik linje med poteter, andre grønnsaker kjøper jeg inn etter hva jeg skal lage=)

Skrevet

Ja, alltid potet, kålrot, gulerøtter, purreløk, vårløk, løk, hvitløk, som oftest en type salat og en broccoli eller spinat også.

Bruker grønnsaker hver dag, så det rekker ikke bli dårlig.

Skrevet

Ja, vi har alltid. Stort sett basisting som paprika, squash, spinat, sopp og chili - kan puttes i det aller meste.

Skrevet

Har alltid gulrøtter, potet, løk, hvitløk og frossen brokkoli, resten kjøpes ved behov. Går jo an å kjøpe frosne grønnsaker, det blir ikke dårlig;)

Skrevet

Har alltid frosne grønnsaker i frysen og i kjøleskapet har vi alltid tomat, agurk og paprika.

Burde kanskje eksperimentere litt mer med andre sorter, men jeg er så dårlig på å orientere meg mht bruk i matretter osv.

Skrevet

Har alltid: gulrøtter, løk, hvitløk, agurk, paprika, kinakål i kjøleskapet :) + en pose med frosne grønnsaker i frysen.

Skrevet

Hvitløk har jeg selvfølgelig også alltid liggende:)

Og tomater på boks. Og ananas på boks, for det er såå godt:)

Skrevet

Ja, har gulerot, løk, paprika, agurk, tomat..

Tja, stort sett det..

:)

Skrevet

Alltid grønnsaker, salat og frukt. Er avhengig ;)

Ikke alltid ferske grønnsaker da, men frossen.

Restene av grønnsaker og potet hiver jeg i panna og lager en "wok" med enten fisk, svinekjøtt eller skinke.

Skrevet

Ja det har me. Me bruker ofte fleire typer grønnsaker til middagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...