Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra når rekner man ut at man har eggløsning? Har aldri helt forstått franår man teller. :) Om noen skjønner hva jeg mener. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, første mensdag regnes som dag 1 i syklusen din. Eggløsning skjer CA 14 dager etter dette. (litt induviduelt, men omtrent der i hvertfall:) )

Skrevet

Takker for svar! Da er jeg ihvertfall blitt klokere, og har noe å gå etter ihvertfall. Selv om det er, som du sier, individuelt. :)

Skrevet

En ting å tenke på er at om du har kortere eller lengre syklus en "normalen" på 28 dager så er er det som hovedregel alltid 14 dager fra EL til mens. DVS at om du har en syklus på mer enn 28 dager kommer EL SENERE enn 14 dager etter 1. mensdag.

Skrevet

Kan også kjøpe el-tester. Ikke alle har 14 dager etter selv med en syklus på 28 dager, men det er normalen. Etter noen mnd. med testing vil du få greie på når din er:) Ellers er det dette berømte el-slimet og vondt og trykk og tegn. Kikker du litt inne på bligravid på bim, står det nok MASSE om det der;)

Skrevet

Takker for svar! :) Skal ta en titt på bligravid. :) Ikke at jeg har planer om å få et barn til no, men litt ok å vite. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...