☆twinkle twinkle Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 jeg er ikke gravid tror jeg og visst jeg skulle vere det så er det alt for tidlig at det skulle komme melk nå?Jeg kjente på brystene mine i dag når jeg skulle dusje og da piplet det frem.Hade det likt når jeg var 8 mndr på veg med den forrige. hadde mens sist den 21 des og en sa i slutten av oktober..syns hele greia er litt rar jeg.. har mens smerter hver kveld og løs mage som jeg har ofte med mens ...Noen som vet noe mer enn meg? Er glad for alle innspill...
*Vi blir 5* Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hei hei! Jeg har siden jeg fikk mensen tilbake etter fødsel fått melk med hver mens. Vet ikke hvorfor men er vel noe hormon greier.Kan vel bety både det ene og det andre...=) Stakkars deg,jeg hadde ikke mye svar til deg akkurat. Men hvis ikke du har fått sånn før (utenom når du var gravid) kanskje det betyr noe? Lykke til!
☆twinkle twinkle Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 takk for svar.!! Jeg tror ikke jeg har hatt det før nei..ikke uten om svangerskap..men men..får vel bare lure videre..
lana<3 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 veldig mange som har født før har melk i brystene resten av livet til tross for at man ikke er gravid...har man derimot nettopp vært gravid, tar det noen mnd før brystkjertlene går tilbake til normalen...etter at jeg sluttet å amme tok det meg tre mnd før brystene nådde samme str som før....
maritmora Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Hei! Jeg fikk også morsmelkslignende melk i ve bryst sist pp, var da sikker på at jeg var gravid, men den gang ei. Det er snart 10 år siden jeg sist gikk gravid, så det er nok ikke rester etter den gang heller=) Det jeg har funnet ut som kan være årsaken for min del, er at jeg i slutten av november begynte med et helsekostpreparat som inneholder bidronning-gele, dette skal øke fruktbarheten. Antagelig er det dette som påvirker hormonene mine. Jeg har fortsatt væske i brystet. Rare greier!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå