Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Leser så mye om salvie-te her inne om dagen. Hva påvirker den som gjør at det fruktbarheten øker? Og hostesaft? Hvilken type, og når skal man ta?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 hostesaft(solvipect) har en slimløsende effekt, d har også salvie te. hostesaft får du kjøpt på apotek, salvie te får du kjøpt på helsekostbutikker evt apotek. hostesaft og salvie te skal tas tiden før EL(eggløsning).. Dette er jo kjerringråd,så om d funker,veit en jo aldri, men lov å prøve... Jeg drikker salvie te og i morgen skal jeg kjøpe hostesaft - greit å prøve, verdt et forsøk
Babyønske �� Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Egentlig så er det ikke så mye med salvie som kan øke sjansen for graviditet. Den kan være menstruasjonsfremmende og kan hjelpe mot uregelsmessig menstruasjon, men det er også det nærmeste man kommer. Så det er nok bare et "rykte" som har begynt å gå en eller annen gang.........Her kan du lese mer om salvie : http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/salv_off.htm Når det gjelder hostesaft så er det også trolig bare et "rykte". Det er den slimløsende som blir brukt. Men mange mener at den bare virker lokalt, altså i svelget. Det skader ikke å prøve noen av delene, bare man ikke har alfor store forhåpninger.....
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Ja, det er det jo virkelig da! Villig til å prøve det meste jeg nå! Men, rekker nok ikke å kjøpe salvie-te før EL siden jeg har det i dag eller i morgen, men solvipect har jeg stående her, er det noen vits i å ta det nå? Eller bør det tas dager før EL?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 den mnd jeg ble gravid, så drakk jeg litt salvie te... d kan hende d er derfor jeg ble gravid, eller ikke... d er d ingen som vet.. derfor tenkte jeg å prøve d denne mnd ogsp for å se om d klaffer... klaffer d nå så har jeg god tro på salvie te.... lykke til folkens....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå