Gå til innhold

Åhhhhh - snuppa bare gråter og gråter stakkars.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er snart 6 måneder og noen små tannebisser er på vei......

Hun har hatt 3 "shit-bleier"i dag og er ikke iform.

Har spist godt , men virker så utilpass....har ikke feber...

Hun har gråtet og skreket i perioder siden kl 17-tiden ca....

Ingenting hjelper da........

VI har prøvd litt sukkervann og litt massasje også

NOEN RÅD til en frustrert "hjemme-alene-mamma" ikveld..........

PHU...............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja det er d samme her. Sønnen vår er 10,5 mnd og har flere tenner på tur og er veldig urolig og utilfreds. 3 rare bæsjebleier i dag og dårlig matlyst. Har tilbyd han flaske og det har han drukket veldig gjerne. Er skikkelig mamma og pappa-dalt også. Finner roen fint når han får sitte inntil. Sovner bare på armen i kveld. Tydelig at han har vondt. Er usikker på hvor mye dentinox og paracet som er ok å gi. Har jo ikke lyst å prakke på han masse medisiner heller, men han plages skikkelig. FIkk ei tann i romjula men er flere på tur, så han har ikke fått så mye pause mellom. Er sikkert at det er slitsomt for både store og små.... huff stakar liten

Skrevet

Ja det er noe shit - mildt sagt......Ga henne littegranne sukkervann (2 ts)og litt varm melk nå.....og nå sover hun her på sofaen....Bare få bært henne inn etterpå -

Skrevet

han sovner egentlig greit på kvledene, må bare ha en trygg mammakropp inntil seg. Men problemet er når han våkner på natta og ikke klarer å finne roen igjen. Kan være våken i opp til 2-3 timer midt på natta. Fustrerende, og fælt for alle mann. Tunge dager for de små også. Sender deg en trøsteklem, jeg. Minner meg selv på at han bare skal ha et visst antall tenner. Må jo ta slutt en gang. Men da begynner vel tannfellinga hahahaha

Skrevet

Har dere babyfeeder? viss dere har det fyll den med noe frukt og legg den i fryseren, lindreer godt på sm¨å tannebisser. om hun er skikkelig plaget hadde jeg gitt paracett, hs sa til meg at man burde det, man gir seg jo det selv viss man har vondt noe sted

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...