selfangerkjerringa Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 ..... ei bingokjerring i ungpikekropp, som min mann påstår? Troooor det er noen flere her som fyller den beskrivelsen, eller hva, jenter? Og hva mener DERE uttrykket innebærer?
mayaya Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 jeg er bingokjerring i tilsvarende kropp, er jeg ute av klubben da?
Tommage♀♂ Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er bare ungpike i bingokjerringkropp jeg=(
petite fleur Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Ei som spiller bingo? ;-D He he... Høres like flatterende ut som å ha campingkropp;-)
selfangerkjerringa Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 ØYH!!! jeg ER jo en ungpike!!! ifølge ssb er jeg en ung mor til og med! (tobarnsmor som 27-åring, så det så). Selv om jeg er liiiiitt tjukkere enn anbefalt fra norske helsemyndigheters side så er jeg relativt fast i fisken, brystene har enda ikke nådd ned til navlen, og jeg har svart og ikke grått hår på tuska! Og det har du og mayaya!!! ikke hår på tuska altså, så detaljert har jeg ikke gått til verks i kartlegging av mine venninners vaner på slike områder... men jeg har enda til gode å se noen under 50 med bingokjerringKROPP, men bingokjerringMENTALITET og SPRÅK kjenner jeg faktisk opptil flere som har!
mayaya Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 NÅ mistet du meg her assa. Hva er det jeg/du har og ikke har? Hvor kommer bongoen inn?
rødhette* Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 såvidt jeg kan se, sier hun at du ikke har (sitat) "hår på tuska"
selfangerkjerringa Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. januar 2008 presisering: bingokjerring = gammel dame som går på bingo, syns "ungdommen nå til dags" har for dårlig folkeskikk, klager på tåpelig musikk, bruker bingouttrykk jevnlig (dvs uttrykk som "dæm lage no sannelig handlevngnan tungstyrt no for tida" eller "ka e no kilosprisen for en god kalkun for tida" eller "herrejemini" eller "hainn tar bættre hardt no, nordvesten!" osv) ungpikekropp = kroppen til en person på min alder (jeg er 28). Dvs relativt fast i fisken, pupper høyere enn navleområdet... generelt sett IKKE kroppen til ei gammel bingokjerring
mayaya Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er 27, kroppen min likeså. Jeg aner ikke hva prisen er på kalkun, men fyy flate som jeg blir sinna på dårlige handlevogner. Hva er jeg da?
mayaya Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 Jaha? Sært tema å lage en tråd om. Hva vet vel hun om tuska mi?
Gjest irismor Skrevet 6. januar 2008 #14 Skrevet 6. januar 2008 Tja men er vel ikke akkurat noen ungpike lenger =) Men jeg er ei skikkelig kjeftsmelle innimellom (i følge samboeren, men ikke på han da)
rødhette* Skrevet 6. januar 2008 #15 Skrevet 6. januar 2008 Jeg syns bare det er skremmende at hun uttaler seg om den....
Pee-Jay Skrevet 6. januar 2008 #17 Skrevet 6. januar 2008 Haha, jeg tror du vet hva jeg er ka-ping FÅKK ASS:X
selfangerkjerringa Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 6. januar 2008 irismor: hvis profilen din stemmer er du ett år eldre enn gubben min og tre år yngre enn svigerinna mi. Og hun har faen meg mer spretne pupper enn de fleste på mitt alderskull... Alder er relativt, søta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå