mæjah Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 hva er egentlig forskjellen? hatt masse vonde kynner (tror jeg) ikke regelmessige..
BlåklokkaVest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg fikk beskjed om at selv kraftige sammentrekninger på over 1 minutt blir definert som kynnere så lenge de ikke er regelmessige. Så det kan virke som om det har med regelmessighet eller ikke å gjøre..... Jeg må puste meg gjennom de kraftigste, og jeg kjenner at jeg begynner å skjære svake grimaser på toppen av de kraftigste! Heldigvis kommer slike kraftige bare en alene, og det kan hende jeg bare får en eller to for dag. Inn i mellom har jeg mye svake kynnere. Jeg, i motsetning til deg, håper at det enda går lang tid før noe skjer.... :-) Lykke til :-)
mæjah Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 takk lykke til du også lenge til du har termin?
mæjah Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 ja da håper jeg også at du ennå har lenge igjen masse lykke til når det blir din tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå