Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er egentlig forskjellen? hatt masse vonde kynner (tror jeg) ikke regelmessige..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at selv kraftige sammentrekninger på over 1 minutt blir definert som kynnere så lenge de ikke er regelmessige. Så det kan virke som om det har med regelmessighet eller ikke å gjøre..... Jeg må puste meg gjennom de kraftigste, og jeg kjenner at jeg begynner å skjære svake grimaser på toppen av de kraftigste! Heldigvis kommer slike kraftige bare en alene, og det kan hende jeg bare får en eller to for dag. Inn i mellom har jeg mye svake kynnere. Jeg, i motsetning til deg, håper at det enda går lang tid før noe skjer.... :-) Lykke til :-)

Skrevet

takk ;) lykke til du også :) lenge til du har termin?

Skrevet

ja da håper jeg også at du ennå har lenge igjen :) masse lykke til når det blir din tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...