CKs mamma Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Skal til å vaske sengetøy til babyen,- er helt nytt og ser det står på pakken at det bør vaskes 2 ganger før bruk. Gjør dere det? Har vasket det en gang nå, med forvask og langt program, totalt 3 timer. Burde ikke det holde?
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Dette lurer jeg også på.... Kjøpte noen sengetøy på fredag!!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Gjorde det ikke til førstemann, og kommer nok ikke til å gjøre det denne gangen heller. Sjekket faktisk om det sto på de 2 sengesettene jeg har kjøpt til snuppa i magen, og det gjorde det faktisk ikke Men husker at det sto på de jeg kjøpte på kid til førstemann.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 aldri lest på vaskeanvisningene på sengetøy før jeg, vasket dem på 60 el 90 grader, for det burde jo sengetøy vaskes på syns jeg, og bare 1 gang.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Det holder helt sikkert. Ser her inne at noen er helt hysteriske når det gjelder og vaske ting. Og alt skal gjerne vaskes på 90 grader. Ungen blir ikke akkurat særlig motstandsdyktig når alt som er i nærheten nesten er helt sterilt. Jeg vasker klær og sengetøy en gang på 40 grader før bruk. Det må da holde.
CKs mamma Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 Er enig med dere, 1 gang grundig vask på 60 grader må da få ut disse kjemikaliene de putter i det... har hengt det opp til tørk nå, gleder meg til å ta det på, selv om det sikker ikke blir helt enda. :-)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 men da vasker jeg også det bare 1 gang før bruk.... syns det virket så tungvint å vaske det 2 ganger ) Gleder meg til jeg skal begynne å vaske di forskjellige tingene i neste uke :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå