Kirsebæra Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 datingtjenester? var det skummelt å møte han/hun?
petite fleur Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg og samboeren min møttes via Blink, det er jo ikke datingtjeneste akkurat, men vi var jo to ukjente som prata på nettet i ca 1 mnd før vi avtalte å møtes.....Og JA, det var dritskummelt å møtes! Var søkksvett og hadde vondt i magen og drakk to øl på 15 minutter ;-o Men vi visste jo at vi likte hverandre da, hadde jo prata om alt mellom himmel og jord før vi møttes....Og i dag er vi samboere med hus, gigalån og en nydelig sønn! ;-)
Guttemamma75 Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg og samboern/forloveden møttes via match.com..... Ikke full klaff første gang vi møttes men andre gang........................... Veeeeeldig lykkelig og forelska nå ja.. Og 4 mnd på vei!!!! Hehe..
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Møttes på spray. Var skummelt å møte han ja...eller minuttene før vi møttes var nervepirrende. Var full klaff med en gang vi møttes og siden har det vært oss
Kirsebæra Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 hmmm...har en venninne som har pratet med en kar på en datingtjeneste. de har vel pratet sammen i to mnd, men hun vet ikke om hun tør å møte han. hun vet hun liker han, menhun er litt sjernert i real life....tenkte å komme med noen tips til henne..... kanskje ikke det beste tipset å be henne drikke to øl på 15 minutter da hun kommer til å bli rimelig bedugget...kjenner jeg henne rett kommer hun til å være så nervøs at hun ikke kommer til å spise den dagen før de møtes så alkohol + tom mage=bad.....=) andre tips jeg kan komme med? sa jeg og samboer kunne være med henne og sitte med henne til han kom for å så sette oss ved ett annet bord langt unna....good or bad?
Arb.ledig husmor Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Jeg møtte samboeren min via www.chat.no... Første gang eg skulle møte han var det litt skummelt. Han var biker, og skulle komme til meg på Harley.. Jeg var alene hjemme, og inviterte han med hjem... Men det var ingen kjemi da, men da vi møttes igjen året etter var det klaff med en gang )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Møtte barnefar via Blink Sa *pang* med en gang. Dessverre ble forholdet brutt, men det er en annen sak. Var utrolig nervøs første gang.. Men gikk bra! Og jeg er veldig sjenert av meg også..
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Har møtt mange via Blink og Spraydate, litt skummelt dei første gangene, men etter hvert var eg ikkje nervøs i det heile, hadde ikkje dei store forhåpningene etter hvert. Møtte barnefaren via Blink, men er over no. Og kjæresten eg har no har eg møtt på jobb.
Mersa og gutta <3 Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Jeg møtte min samboer via spraydate :-) Full klaff med en gang. Et tips kan være å møte på cafe over en kaffe. Det trenger ikke vare like lenge som en middag. Også kan dere avtale at du ringer henne litt ut i daten og gi henne mulighet til å "komme seg unna" hvis hun trenger det. " En venninne ringte og etellerannet skjedde så jeg må nok desverre gå"
petite fleur Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Ha ha, 2 øl på 15 minutter var ikke ment som et tips da;-D Fnis... Hvis venninna di føler seg tryggere ved at dere blir med, så går jo sikkert det an! Hun må nesten bare hoppe i det....er det null kjemi, så er det en kveld i hennes liv hvor hun er nervøs - det overlever hun;-) Og er det full klaff, kan hun tenke etterpå:Tenk hvis jeg ikke hadde tort?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Møtte kjæresten min på blink ja. Fineste kjæresten som finnes. hehe. Var ikke så skummelt å møte han egentlig, men så planla vi en tur ut med litt mat og øl da. Også hadde jeg en venninne i backup som skulle møte oss litt utpå kvelden tilfelle han var gørrkjedelig.. haha. Det var han ikke. Fine mannen.
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 "Det var han ikke. Fine mannen." *sukk* Enkel og grei forklaring, som er stappfull av kjærlighet... Hehe..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. januar 2008 #14 Skrevet 6. januar 2008 jaaaah, men han er så fin! Både mot meg, og lille og pelsdyra. hehe. Venninnen kom da fordi jeg hadde lovet å sove over hos henne, og i god venninnestil ble jeg med henne hjem selvom jeg hadde mest lyst til noe helt annet. hehehehehe.
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. januar 2008 #15 Skrevet 6. januar 2008 Bra det fins slike menn! Kan du finne en og sende over til meg tror du? Høhø.. ;p Hehe, ja venninner foran alt, sant? ;P
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. januar 2008 #16 Skrevet 6. januar 2008 hehehe joda, men hun var blakk så jeg gav henne 200 kr til å kjøpe nattmat for på delli så jeg kunne kysse litt mer på kjæresten før vi måtte ta taxi. jeg får stadig høre om pengebestikkelsen min..hahaha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå