mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Sliter veldig med å finne navn til pjokken. Har ei jente fra før av, og det skal jo passe sammen og. navn vi tenker på er: Cedrik Linus Greger Aron Mannen er fast bestemt på Cedrik, mens jeg føler at detmå da være flere navn enn dette vi liker?!? Kriteriene er at det skal være "sjeldent", hvertfal lite brukt. Kun 6 stk i norge som heter det jenta vår heter.. Men helst ikke sånn at man må vri tunga for å si d. Gjerne enkelt. Og helst me r i, men det er ikke et must. Noen forslag?
Trulte76 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Fått litt inntrykk av at det er flere som har begynt å like Linus..så jeg trur det kommer til å bli et popisnavn etterhver. Vet en hund som heter ARON så blir litt rart for meg..men cedrik er jo fint da
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 hehe, skjønner det der med hunden ja. sist tenkte vi på ariel, og det var det mange som ble glad for at vi ikke valgte, fordi flere hunder heter det prøver sånn generelt å unngå hundenavn og du har nok rett med linus, virker som det er populært i disse tider. så da heller det veldig mot cedrik.. det er forsåvidt det vi har tenkt hele veien, men i det siste har jeg blitt usikker..så derfor ville jeg ha litt flere forslag fra andre
Trulte76 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 visst jeg får jente skal hun hete Ariel hehe vet ingen hunder som heter det heldigvis hehe
Trulte76 Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 søstern har en gutt som heter Jaran..det har jeg aldri hørt før..så det er vel kanskje ikke så vnalig? men jeg synes det er fint da
Jannamor Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 hva heter dattera deres? om jeg kan spørre om det? elles synes jeg alle navnene er fine. Aron er nok litt hundenavn for meg og desverre. Vet om et par som heter Greger som er små gutter. Supertøft
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Syns fortsatt det er et fint navn, men når vesla var 1,5 år flyttet vi, og nabojenta på samme alder, som går på samme avd i barnehagen, heter ariel.. så da ble jeg ufattelig glad vi ikke valgte det. Det var akkurat sånne ting jeg ville unngå hadde det blitt jente denne gangen, hadde det mest sannsynlig havnet på Lydia.
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Cedrik er fint, Linus syns jeg er litt barnslig. Liker ikke Greger og Aron. Edvard Trygve Conrad
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Edgar Victor syns jeg er tøft da. Men er helt enig i at gutte navn er vanskelig. Sliter veldig vi og. Men vet jo ennå ikke om vi får gutt eller jente da.....
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2008 har ikke så lyst til å nevne navnet hennes innpå her, iom at jeg er her såpass mye. føler at jeg blottlegger henne litt da, skriver jo mye personlig om henne. og trur neppe det er noen såpass småe i landet som heter det, så det er lett å kjenne igjen. men det er et ganske enkelt navn, 5 bokstaver. litt samme typen som Sara f.eks, for å sammenligne med noe.
humleblom Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Den yngste guten min heiter Herbjørn og det er det ikkje mange som heiter.
bikkemor Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Det er jo så mange fine guttenavn. Trygve Teodor Konrad Sigurd Willhelm Georg Amandus Brage Brede osv,osv Men visst lille gull i magen er en gutt blir det nok en liten Kornelius.Viser det seg å være et lite pikebarn derimot har vi et problem:)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Sønnen min heter Aron, har aldri møtt noen som heter det enda. Tror ikke vi kommer til å møte på noen som heter det samme når han begynner på skolen heller.
Duracella Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Jeg liker gode, gammeldagse Rune og Runar jeg da. Greie navn: Alle kan uttale og stave de, samtidig som de er svært lite brukt for tiden så det vil nok ikke være flere gutter i klassen som heter det samme. De er NESTEN skjeldne i denne generasjonen tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå