*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Er gravid=) Som det synes av nicket mitt. Men så er greia sån. At nesten ingen bukser passer lenger(byttet til mammaklær uke 10 de to andre gangene)og hva er da troligst. 1. Jeg er lengre på vei en de 5+2 som jeg skal være, kanskje så mye som 4 uker. Da siste blødning før positivt test var veldig rar. 2. Det er to eller fler im maen min(nei takk, hehehe) 3. Den der magen kommer mye mye tidligere denne gangen til tross for at det er 2 1/2 år siden jeg var gravid sist. Så hva tror dere er det mest logiske her? Håper jeg kan få en relativt tidlig UL for å få svar på disse spørsmålene.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hvordan rar var blødningen før testen? Tenkte helst på nummer 3, men 1 er jo også en mulighet:)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Bagynte med mammaklær i uke 6-7 jeg. Magen var kjempeoppblåst og ingen bukser passet. Det er 5 år siden jeg var gravid sist. Ja, ta en ul så får du svar ;o) Spennende da. Kanskje du glætt "hopper over" en måned liksom. Det må være deilig Korter ventetiden litt liksom.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 Den var mye mye kraftigere enn hva vanlig, før den bare helt plutslig tok slutt. Og så var det(unnskyld detaljer) mye mer klumper i blodet enn ellers. Tenker at det kanskje var en tvilling som jeg mista. Og den var mye kortere tror den var på bare 4 dager istede for 7 som jeg har til vanlig.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 Ja ikke sant. Hadde vært sååå deilig å bare hoppe over en måned. Kjenner at jeg har litt vanskligheter å forholde meg til denne graviditeten når jeg er langt fra sikker på hvor langt jeg er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå