susa :) Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Gutten min på snart 5 mnd har begynt å lage noen rare lyder når han trekker pusten. Det kommer sånne pipelyder som om han er litt tett i brystet. Dette begynte han med idag. Han virker ellers helt normal og frisk og det virker ikke som det plager han, men jeg blir litt bekymret. Hvis dette ikke gir seg til imorgen så ringer jeg helsestasjonen. Er det noen her som kan tenke seg hva dette kan være, eller har noen andre vært borti dette.
mybabyboy Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Det ikke bare att han har lært seg noe nytt... Min sønn holder på sånn, syns det er hysterisk morsomt=) ble skikkelig redd de første gangene han gjorde det, men er ikke farlig.. Det min sønn gjør hvertfall Men ring helsestasjonen om du syns det er skummelt og ikke bare er noe han har lært han klarer
Sol + spire Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 det er akkurat det samme her også...det kommer ofte når hun vil le... Det kan være at de lager denne lyden når de trekker inn luft..sikkert litt moro å lage denne lyden....Høres ut som " hyyyyyyyy" Ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå