Gå til innhold

helsesøsterbesøk?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skjer egentlig på helsesøsterbesøk?? kommer hun bare for å snoke og sjekke om alt er bra? syns det er litt skummelt jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kommer vel bare for å høre om alt er bra :o)

Hit kom de så tidlig på morgenen (kl 10 eller noe..hehe) at vi ikke hadde stått opp ennå. Åpnet ikke da det ringte på døra fordi vi lå jo ennå. Da ringte hun senere på dagen og vi snakket litt sammen. Lurte bare på om alt var bra med oss. Avtalte at det ikke var nødvendig med noe besøk, og jeg bare kom på første kontoll på hs da snuppa var 6 uker :o)

Skrevet

de kommer for å veie og måle babyen og for å høre om du har noen spørsmål. de skal ikke sjekke deg ut på noe slags vis

Skrevet

Det var ikke skummelt her hvertfal.. Hun kom for å hilse på, introdusere seg selv som vår helsesøster, få hilse på lille, høre at alt var bra, spurte om vi hadde det bra og om vi koste oss, hehe..

Vi var veldig avslappet og sov godt om natten alle 3, så her var alt bare fryd og gammen, så vi fikk satt opp en 6ukers kontroll og det var det :)

Skrevet

Hun kommer for å informere om hvilke tjenester de har på helsestasjonen, prater litt om vaksinering og amming og hvordan det går med deg og babyen generelt. Litt om krybbedød, også svarte hun på de tingene jeg lurte på. Ja, også sjekka hun navlen til nurket;-) Utrolig hyggelig dame, håper du også får en snill helsesøster; he he;)

Skrevet

ok det er bra... føler liksom at hun kommer for å sjekke meg ut...hehe men stemmer sikkert ikke det da:) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...