Guttemamma75 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jepp jeg har på det ene brystet.. Ble utredet for brystkreft pga det men det viste seg heldigvis at det var helt ufarlig og skyldes en kronisk betennelse i melkegangen.. Eneste er jo at jeg har fått høre at det er 50-50 om jeg kan amme eller ei.... Vet du noe om det kanskje?
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Er bare på ene brystet mitt også. Men jeg har absess så jeg regner med at det er derfor.. Jeg vet ikke om du kan amme altså,desverre.. Jeg kunne ikke det,men det var for at det da bare kom verk og blod:( Men jeg kan spørre deg: kommer det noe veske ut av det brystet med "innover"vorte? Jeg har da vel ikke kreft når dem har tatt ul og mammigrafi og alt ver bra:?
Guttemamma75 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Neida - jeg tok også ultralyd og det var nok utredning for å se at det ikke var noe galt.. Kommer litt hvit tykk væske ut av brystet ja... Men er ikke vondt..
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 ååh,det er så godt å høre at det er fler og ikke er noe farlig.. jeg har kviet meg til å gå til lege på en stund for jeg er redd for svar,men det er vel egentlig ikke noe å være redd for da... Har du noe mer symptomer? Kuler noe sted eller lignende?
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Hva menes med innoverGRODD? Har en brystvorte som går innover, hadde ikke dette før. Men tror det kan ha kommet av at jeg hadde piercing i den..? Dette skjedde da jeg tok den ut, og har ikke satt inn igjen.
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Ja brystvorte som går innover:) Er litt rar i uttrykket jeg:) Kan nok være pga piercingen da ja,men jeg vet ikke,..
Guttemamma75 Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Har veldig "knudrete" bryst så har aldri klart å kjenne om jeg har noen "nye" kuler.... Gikk til lege pga brystvorten trakk seg inn og jeg fikk litt nedsatt følelse på brystet. Ble pga dette henvist videre til utredning for brystkreft.... Det er helt sikkert ikke no galt med deg, men sikkert greit å få det sjekket hos legen siden du er bekymret.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå